МАРКЕТИНГОВИЙ РОЗВИТОК ЕКОСИСТЕМИ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЕФЕКТИВНОЇ МЕРЕЖЕВОЇ ПЛАТФОРМИ

Автор(и)

  • Алі Кахраманоглу Університет Ондокуза Майїса, Туреччина
  • Курсат Демірюрек Університет Ондокуза Майїса, Самсун, Туреччина
  • Нур Ілкай Абачі Університет Ондокуза Майїса, Самсун, Туреччина
  • Людмила Михайлівна Ганущак-Єфіменко Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Наталія Валеріївна Фастовець Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.4.4

Ключові слова:

університетська екосистема, маркетингові стратегії, модель 4P, постковідна реабілітація, цифрова трансформація, сталий розвиток, інноваційні технології

Анотація

У статті розглянуто концепцію розвитку екосистеми університету як мережевої платформи, що інтегрує освітню, наукову та соціально-економічну діяльність. Обгрунтовано, що розвиток маркетингової екосистеми університету як ефективної мережевої платформ,  засноваої на знаннях, визначає університети центрами суспільного й економічного розвитку, Встановлено що традиційні моделі функціонування університетів часто не відповідають сучасним викликам, зокрема технологічним змінам, глобалізації та постковідним викликам. У дослідженні проаналізовано роль маркетингових стратегій, таких як модель 4P (Product, Price, Place, Promotion), у розвитку університетських екосистем. Висвітлено роль університетських екосистем у сучасній економіці знань та проаналізовано інноваційні підходи до їхнього розвитку, на прикладі Київського національного університету технологій та дизайну (КНУТД). Методологія базувалась на емпіричних дослідженнях постковідної реабілітації через освітню платформу REHUB COVID, на основі використання міжнародного досвіду. В статті закцентовано увагу на важливості цифрових інновацій, партнерств і розвитку людського капіталу в умовах сучасних викликів. За результатами дослідження доведено, що університети, які активно впроваджують маркетингові стратегії, здатні не лише підвищувати свою конкурентоспроможність, а й посилювати свій соціальний вплив, сприяючи сталому розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Алі Кахраманоглу, Університет Ондокуза Майїса, Туреччина

доцент, кафедра страхування та актуарних наук

https://orcid.org/0000-0002-8333-9151

Курсат Демірюрек, Університет Ондокуза Майїса, Самсун, Туреччина

професор, доктор, кафедра економіки сільського господарства

https://orcid.org/0000-0002-6193-9957

Scopus Author ID: 15753747200

ResearcherID: B-5704-2012

Нур Ілкай Абачі, Університет Ондокуза Майїса, Самсун, Туреччина

доцент, кафедра економіки сільського господарства

https://orcid.org/0000-0002-4411-2800

Людмила Михайлівна Ганущак-Єфіменко, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

доктор економічних наук, професор, проректор з наукової та інноваційної діяльності

https://orcid.org/0000-0002-4458-2984

Scopus Author ID: 35758920800

Researcher ID: Q-2309-2016

Наталія Валеріївна Фастовець, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри приватного та публічного права

http://orcid.org/0000-0001-8619-8975

Scopus Author ID: 57210293051

Researcher ID: Q-4516-2016

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-17

Як цитувати

Кахраманоглу, А., Демірюрек, К., Абачі, Н. І., Ганущак-Єфіменко, Л. М., & Фастовець, Н. В. (2024). МАРКЕТИНГОВИЙ РОЗВИТОК ЕКОСИСТЕМИ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЕФЕКТИВНОЇ МЕРЕЖЕВОЇ ПЛАТФОРМИ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (4), 38–49. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.4.4

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають