ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА НА ТРАНСПОРТІ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19

Автор(и)

  • Valeriia G. Scherbak Київський національний університет технологій та дизайну, Україна https://orcid.org/0000-0002-7918-6033
  • Dariia R. Domashenko Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2021.5.5

Ключові слова:

діджиталізація, пандемія, транспорт, підприємництво, онлайн, бізнес

Анотація

Статтю присвячено дослідженню можливостей подальшого розвитку та активізації підприємництва в умовах пандемії, зокрема на транспорті, що пов’язується з постійним пошуком і впровадженням нових ідей, технологій, товарів, послуг, методів виробництва тощо з метою збереження бізнесу. Наголошується, що ефективне функціонування будь-якого підприємства в сучасних реаліях, як ніколи раніше, вимагає постійного вдосконалення, оновлення, реорганізації, пошуку нових способів управління і ведення бізнесу. Зазначено, що такий підхід ґрунтується на сприйнятті новітньої концепції, що вимагає суттєвих змін в організації підприємництва на транспорті і має стати шансом для успішного розвитку бізнесу. Крім того, виявлено, що використання цифрових платформ є саме тим сучасним інструментом, який має потенціал для подальшого зростання транспортної галузі. Проте, незважаючи на об’єктивні підстави, дотепер відчувається брак відповідного обґрунтування необхідності застосування цифрових технологій на транспорті. Підкреслюється, що Стратегія розвитку індустрії 4.0, розроблена Асоціацією промисловців і підприємців України, пояснює цифрову трансформацію як суспільні або технологічні зміни, які асоціюються з проникненням цифрової технології в усі аспекти взаємодії з людиною. Суть цих трансформацій полягає в пошуку нових підходів та управлінських концепцій для вирішення класичних бізнес-завдань. Метою цієї статті є доведення можливості здійснення підприємництва на транспорті на цифрових платформах. Досліджено переваги та специфіку діджиталізації в умовах карантинних обмежень для потреб прискорення бізнесу. Для вирішення поставлених завдань використано інструменти інформаційно-маркетингових комунікацій, а також маркетингових досліджень для узагальнення інформації про розвиток кур’єрської служби доставки та таксі в Україні. На підставі аналізу підприємництва в транспортній галузі висвітлено сутність цифрових платформ для служби таксі. Акцентується, що клієнтоорієнтованість є основою будь-якої успішної цифрової стратегії. Проте, як свідчать результати дослідження, компанії потребують єдиного комплексного бачення своїх клієнтів для розвитку співпраці та забезпечення персоналізованого підходу до них у цій сфері. Доведено, що діджиталізація направлена на збереження формування контакту між споживачем та виробником для вирішення двоєдиного завдання: з одного боку, для виробника це означатиме збільшення обсягу прибутків, а з іншого – споживач отримає можливість підвищення якості отриманих послуг, аби в умовах карантину не зник зв’язок між цими двома об’єктами ринку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-10

Як цитувати

Scherbak, V. G., & Domashenko, D. R. (2022). ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА НА ТРАНСПОРТІ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Журнал стратегічних економічних досліджень, (5), 44–50. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2021.5.5

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ