ДИЗАЙН КУЛЬТУРНИХ І КРЕАТИВНИХ ПРОДУКТІВ У РЕГІОНІ АНКАН З ТОЧКИ ЗОРУ РЕГІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.3.4Ключові слова:
дизайн культурно-креативної продукції, теорія транскреації, графічний дизайн, дизайн продукту, ілюстрація, брелок, культурна потрійна архітектура, регіон АньканАнотація
Метою дослідження є розробка дизайну культурних і креативних продуктів на основі регіональної культури кожного району та повіту в місті Анькан, провінція Шеньсі, Китай. У дослідженні застосовано міждисциплінарний метод дослідження. Теорія перекладу в лінгвістиці та тришарова структура культурних атрибутів інтегруються в дизайн регіональних культурно-креативних продуктів, а матеріальні, духовні та поведінкові елементи місцевої культури транслюються у форму, семантику та функцію культурної та творчої продукції відповідно. Базуючись на дослідницькому статусі регіональної матеріальної та нематеріальної культури і поточній ситуації місцевого розвитку в Анькані, провінція Шеньсі, досліджено практичне значення та цінність інтеграції регіональних культурних елементів у культурні та креативні продукти, представлено теорію перетворення дизайну архітектури з використанням місцевих культурних особливостей Анькана, щоб підвищити особливість культурних і креативних продуктів, зміцнити культурну ідентичність для приваблення туристів і допомогти спадщині та розвитку регіональної культури Анькану. У дослідженні використано теорію транслітерації, щоб проаналізувати регіональні культурні елементи з різних точок зору та представити їх у візуальних формах. Доведено, що теорія перекладу може висвітлити регіональні особливості дизайну культурного та креативного продукту з багатьох вимірів. Теорія транскреації в поєднанні з потрійною культурною архітектурою може бути використана для розробки культурних і креативних продуктів в інших регіонах, таким чином створюючи більш повне відкриття та презентацію регіональної культури як важливий інструмент. Розвиваючи культурні та творчі продукти в регіоні Анькан можна створити імідж міста та сприяти розвитку суміжних індустрій туризму.