ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ РЕКЛАМНИХ ПЛАКАТІВ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР

Автор(и)

  • Р. В. Хиневич Київський національний університет технологій та дизайну
  • О. С. Васильєва Київський національний університет технологій та дизайну
  • А. І. Жиденко Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2019.1.13

Ключові слова:

дизайн, реклама, композиційні прийоми, рекламний плакат, комп’ютерна гра, ігрова індустрія

Анотація

Розгляд плакатів як засобу реклами, художніх прийомів та дизайнерських рішень, що використовуються при їх створенні. Аналіз рекламних плакатів сучасних комп’ютерних ігор, виявлення особливостей їх дизайну та розміщення характерних елементів. Використано комплексний підхід до вивчення рекламних плакатів ігрової індустрії, що дозволило встановити особливості їх дизайну та композиційних рішень. Застосовано метод порівняльного  аналізу  сучасних рекламних плакатів.  В  статті  розглянуто  особливості  ігрових  рекламних  плакатів, проаналізовано  композиційні  прийоми  та  засоби,  що  використовуються  для  втілення різноманітних дизайнерських рішень. Встановлено, яка інформація про продукт зазвичай надається  користувачам,  визначено  специфічні  прийоми  графічного  зображення  та основні  елементи,  що  притаманні  плакатам  ігрової  індустрії  та  наведено  їх  через
ілюстративний матеріал. Наукова  новизна.  Досліджено  і  систематизовано  прийоми  та  засоби композиційного  рішення  рекламних  плакатів  сучасних  комп’ютерних  ігор.  Визначено особливості, що відрізняють плакати ігрової індустрії від реклами інших продуктів. Практична  значущість.  Виявлено  специфічні  риси,  які  притаманні  плакатам ігрової  індустрії,  прийоми  графічного  зображення  та  створення  композицій.  Виділено основні  елементи,  які  використовуються  у  плакатах:  логотип  гри,  особливі  деталі,  що виділяють гру або її серію серед інших, види композицій, освітлення, ракурс.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-13

Як цитувати

Хиневич, Р. В., Васильєва, О. С., & Жиденко, А. І. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ РЕКЛАМНИХ ПЛАКАТІВ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Art and Design, (1), 150–158. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2019.1.13

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають