ЛОГОТИП ТА ЕМБЛЕМА ЯК СКЛАДОВІ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • О. С. Васильєва Київський національний університет технологій та дизайну
  • К. Л. Пашкевич Київський національний університет технологій та дизайну
  • І. В. Васильєва Київський національний університет технологій та дизайну
  • О. В. Гричанюк Київський національний університет технологій та дизайну
  • О. Ю. Калун Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2020.4.5

Ключові слова:

фірмовий стиль, емблема, шкільний формений одяг, дизайн, логотип, ідентифікація

Анотація

Метою статті є виявлення характерних особливостей дизайну елементів фірмового стилю, що використовуються в шкільному форменому костюмі в Україні. Методологія. Методологічною основою дослідження є комплексний підхід, методи візуально-аналітичного аналізу об’єкту дослідження, систематизація різновидів емблем та логотипів закладів освіти України. Результати. Об’єктами аналізу стали зразки емблем та логотипів закладів освіти України які є візуальними символами школи та частиною дизайну шкільного форменого костюму. Проаналізовано та виокремлено найбільш характерні художньо-композиційні рішення емблем шкільних закладів освіти України: основні їх типи, характерну символіку та кольорові рішення. Запропоновано типологію графічних елементів, що використовуються в емблемах, як засоби комунікації за смисловим значенням для створення іміджу та бренду навчального закладу. Визначено основні типи логотипів, що використовуються в дизайні шкільного форменого костюму закладів освіти України. Наукова новизна. Систематизовано графічні елементи емблем закладів освіти України за їх змістовним значенням. Визначено характерні варіації поєднання графічних елементів та кольорів в фірмовій символіці закладів освіти України. Визначено основні типи логотипів, що використовуються в дизайні шкільного форменого костюму в Україні.Практична значущість. Розроблена систематизація графічних елементів емблем закладів освіти України дозволила узагальнити художньо-композиційні особливості їх фірмового стилю і особливості їх використання у дизайні шкільного форменого одягу для візуальної репрезентації та трансляції цінностей і основних характеристик навчального закладу. Матеріали дослідження можуть бути використані при розробці фірмового стилю та дизайну сучасного шкільного форменого одягу. Результати дослідження можуть бути використані при подальших наукових дослідженнях з дизайну шкільного форменого одягу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-15

Як цитувати

Васильєва, О. С., Пашкевич, К. Л., Васильєва, І. В., Гричанюк, О. В., & Калун, О. Ю. (2021). ЛОГОТИП ТА ЕМБЛЕМА ЯК СКЛАДОВІ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Art and Design, (4), 70–80. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2020.4.5

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3 > >>