ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ТИПОЛОГІЇ ВХІДНИХ ГРУП ВБУДОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ ОБСЛУГОВУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2021.2.11Ключові слова:
вхідна група, вбудоване підприємство торгівлі, підприємство торгівлі, підприємство обслуговування, типологія, класифікація, технічне завдання, формотворчі фактори, дизайнАнотація
Мета: виявлення особливостей формування та типології вхідних груп вбудованих підприємств обслуговування. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових методів аналізу, синтезу, порівняльного аналізу, а також у формуванні класифікації за проблемою дослідження. Результати. Публікація розкриває узагальнений підхід до теоретичних напрацювань з питання класифікації вбудованих підприємств торгівлі та їх вхідних груп. Особливу увагу приділено чинникам формування вхідних груп вбудованих підприємств торгівлі, таких як: природно-кліматичні, екологічні, ергономічні, містобудівні, типологічні, функціонально-планувальні, архітектурно-просторові, конструктивно-технологічні, соціально-економічні, естетичні (стильові). Наукова новизна. Розглядаються характерні риси та широкий спектр класифікації вбудованих підприємств торгівлі, їх розвиток у взаємодії із розвитком ринку дизайну та маркетингу. Практична значущість. Класифікація вбудованих підприємств торгівлі є внеском у формування цілісної картини теоретичних основ. Розуміння принципів формування вхідних груп напряму залежать від класифікації вбудованих підприємств торгівлі, таким чином має практичне значення для концептуалізації теоретичного базису сучасного дизайну та наукової проблематики, пов’язаної з дослідженням дизайну середовища.