ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ЖІНОЧИХ СУМОК З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • А.І. БАБИЧ Київський національний університет технологій та дизайну
  • Н. С. ВАСИЛЬЄВА Київський національний університет технологій та дизайну
  • Library KNUTD

DOI:

https://doi.org/10.30857/2706-5898.2021.4.1

Ключові слова:

асортимент, модуль, трансформація, типові техніки, маркетингові дослідження, респондент, чинники впливу, попит, сегментація, якість

Анотація

Трансформація і багатофункціональність виробів є не новим явищем, однак все глибше
проникає у свідомість споживачів завдяки сучасним і доступним технічним можливостям і
інтернет ресурсам. Елементи трансформації і багатофункціональності спостерігаються
у виробах різних галузей промисловості по виробництву не продовольчих товарів. Розвиток
багатофункціональності виробів відбувається в напрямку та під гаслом: «Від однієї функції
– до багатофункціональності, від багатофункціональності – до функціональної повноти».
Модульне проєктування при розробці конструкцій виробів – трансформерів індустрії моди
і його стратегічні підходи, привертає увагу фахівців різних галузей і сфер, простежується
ланцюжком конкретних дій при вирішенні проєктних завдань, спостерігається в ескізуванні
і детальній розробці конструкцій об’єктів.
Мета. Розробка асортименту багатофункціональних жіночих аксесуарів з елементами
трансформації та модульного проєктування за рахунок використання композиційно-
конструктивних елементів, окремих деталей-модулів та конструкцій сумочних виробів.
Методика. В роботі використано теоретико-аналітичний метод огляду науково-
технічної та патентної документації за напрямом досліджень Експериментально проведено
маркетингові дослідження по визначенню найвагоміших на думку споживачів властивостей
і функцій сумочних виробів, що дасть можливість спрогнозувати і попередити надмірне
кількісне споживання виробів, а отже, і не виправдано надмірне виробництво даної продукції.
Результати. Досліджено і проаналізовано конструкції традиційних сумочних виробів різного
призначення жіночого асортименту. Вивчено техніки та особливості технології виготовлення
виробів, матеріали та інструменти. Досліджено чинники впливу на формування асортименту
модульних конструкцій жіночих сумочних виробів. Наведено результати маркетингових
досліджень щодо можливості використання модулів, як елементів трансформації виробів
зі шкіри.
Практичне значення. Розроблено лінійку ескізів сумочних виробів різних конструкцій
жіночого асортименту з використанням елементів трансформації, що включає оцінку
експертів щодо актуальності його використання при виробництві виробів. Виготовлено
і протестовано зразок виробу з елементами трансформації. Спрогнозовано використання
сучасних типових і не типових технік для виробництва виробів даного сегменту, підвищення
їх якості і збільшення попиту на аксесуари молодих і креативних українських дизайнерів і
виробників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Опубліковано

2022-09-01

Як цитувати

БАБИЧ, . А., ВАСИЛЬЄВА, Н. С., & KNUTD, L. (2022). ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ЖІНОЧИХ СУМОК З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Індустрія моди, (4), 25–32. https://doi.org/10.30857/2706-5898.2021.4.1

Номер

Розділ

Науковий пошук

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають