ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ БІЗНЕСУ НА ОСНОВІ ПРЕДИКТИВНОЇ АНАЛІТИКИ

Автор(и)

  • Юрій ГОРОДЕЦЬКИЙ Київський національний університет технологій та дизайну, Україна https://orcid.org/0000-0003-3555-8234

DOI:

https://doi.org/10.30857/2415-3206.2022.1.6

Анотація

ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ ТА ЗАВДАННЯ. Удосконалення роботи комерційного підприємства є невід'ємним завданням бізнесу, що розвивається. У сучасних умовах швидкого світового технологічного зростання на перше місце за ефективністю виходять системи аналізу та статистики. Впровадження бізнесом системи управління через маркетинг і предиктивний аналіз дозволить виділиться у конкурентному середовищі та зробити підприємство більш стійким та конкурентним. Існуючі зараз рішення не можуть вирішити проблеми бізнесу, що виникають. Ці програмні рішення найчастіше складні, вимагають великих обсягів сирих даних, а в результаті видають сумнівні статистичні дані, застосування яких у подальшому неможливо. Тому перед усім бізнесом стоїть завдання у пошуку та реалізації простих, але дійсно працюючих методів аналізу діяльності та управління розвитком підприємства.

МЕТОДИ. Пропонується використову­вати систему управління бізнесом через маркетинг та аналітику. Зміни в ієрархії підприємства дозволять принципово об'єднати всі структурні підрозділи єдиним зв'язком, який допоможе координувати та спрямовувати весь бізнес у цілому. Наступною якісною зміною слід назвати впровадження системи предиктивної аналітики, яка дозволить приймати рішення точно та вчасно. Особливого значення слід нада­вати предиктивному аналізу методом САЛьСА. Простота та адаптивність даного методу аналізу дозволить впроваджувати його не лише на великих, а й на середніх та малих підприємствах.

РЕЗУЛЬТАТИ. Пропонується подавати результати предиктивного аналізу у простій і зрозумілій формі, щоб забезпечити ясність, сумісність та можливість швидко приймати правильні стратегічні рішення. Для підвищення конкурентоспроможності компаній пропонується змінити структуру ієрархії бізнесу та управляти підрозділами, використовуючи статистично-аналітичні дані, отримані відділом маркетингу.

ВИСНОВКИ. Точні дані та міцний взаємозв'язок всіх підрозділів у компанії зможе забезпечити стабільну роботу, зниження витрат, підвищення маржи­нальності та конкурентоспроможності компанії. Впровадження системи управління на базі предиктивного аналізу допоможе уникати виникнення критичних точок у роботі підприємства і вчасно реагувати на зміни внутрішнього та зовнішнього середовища. Висока ефективність роботи допоможе вийти на нові ринки збуту не лише в Україні, а й за її межами.

КЛЮЧОВІ СЛОВА: маркетинг; предиктивна аналітика; керування бізнесом; ефективність бізнесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-13

Номер

Розділ

Articles