ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ БІЗНЕСУ НА ОСНОВІ ПРЕДИКТИВНОЇ АНАЛІТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2415-3206.2022.1.6Анотація
ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ ТА ЗАВДАННЯ. Удосконалення роботи комерційного підприємства є невід'ємним завданням бізнесу, що розвивається. У сучасних умовах швидкого світового технологічного зростання на перше місце за ефективністю виходять системи аналізу та статистики. Впровадження бізнесом системи управління через маркетинг і предиктивний аналіз дозволить виділиться у конкурентному середовищі та зробити підприємство більш стійким та конкурентним. Існуючі зараз рішення не можуть вирішити проблеми бізнесу, що виникають. Ці програмні рішення найчастіше складні, вимагають великих обсягів сирих даних, а в результаті видають сумнівні статистичні дані, застосування яких у подальшому неможливо. Тому перед усім бізнесом стоїть завдання у пошуку та реалізації простих, але дійсно працюючих методів аналізу діяльності та управління розвитком підприємства.
МЕТОДИ. Пропонується використовувати систему управління бізнесом через маркетинг та аналітику. Зміни в ієрархії підприємства дозволять принципово об'єднати всі структурні підрозділи єдиним зв'язком, який допоможе координувати та спрямовувати весь бізнес у цілому. Наступною якісною зміною слід назвати впровадження системи предиктивної аналітики, яка дозволить приймати рішення точно та вчасно. Особливого значення слід надавати предиктивному аналізу методом САЛьСА. Простота та адаптивність даного методу аналізу дозволить впроваджувати його не лише на великих, а й на середніх та малих підприємствах.
РЕЗУЛЬТАТИ. Пропонується подавати результати предиктивного аналізу у простій і зрозумілій формі, щоб забезпечити ясність, сумісність та можливість швидко приймати правильні стратегічні рішення. Для підвищення конкурентоспроможності компаній пропонується змінити структуру ієрархії бізнесу та управляти підрозділами, використовуючи статистично-аналітичні дані, отримані відділом маркетингу.
ВИСНОВКИ. Точні дані та міцний взаємозв'язок всіх підрозділів у компанії зможе забезпечити стабільну роботу, зниження витрат, підвищення маржинальності та конкурентоспроможності компанії. Впровадження системи управління на базі предиктивного аналізу допоможе уникати виникнення критичних точок у роботі підприємства і вчасно реагувати на зміни внутрішнього та зовнішнього середовища. Висока ефективність роботи допоможе вийти на нові ринки збуту не лише в Україні, а й за її межами.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: маркетинг; предиктивна аналітика; керування бізнесом; ефективність бізнесу.