МОДЕЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ КООПЕРАЦІЄЮ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2415-3206.2022.1.8Анотація
Вступ. У статті представлено моделювання управління процесами співпраці університетів. Визначено проблемні моменти залежно від даного типу масштабів щодо обґрунтування цілей і завдань, напрямків програми та поетапності їх реалізації, наближення ресурсів у конкретних структурах тощо.
Гіпотеза полягає в обґрунтуванні методичних рекомендацій та рекомендацій. Поняття мети не має чіткого сприйняття. Його філософська інтерпретація – досягнення ідеальної внутрішньомотиваційної теми. Бажаною ціллю в такому випадку буде якась ідеальна або ідеальна ціль. Досягнення ідеальних цілей у природі, поленчищі та розвитку суспільного виробництва практично неможливе. Він тільки їх побачить, подивиться на них. На практиці вони планують і реалізують цілі, для цього розробляють і реалізують систему заходів і завдань.
Метою дослідження є моделювання розвитку менеджменту співпраці університетів.
Методика дослідження загальних та спеціальних методів дослідження: логічний аналіз та порівняльний аналіз у розкритті засад наукової сутності університетського співробітництва; метод індукції використовувався для формально-логічних узагальнень, що дозволяє сформулювати загальний висновок на основі аналізу окремих фактів і явищ, метод дедукції використовувався для отримання непрямих (часткових) висновків на основі аналізу загального процесу, метод абстрагування, що використовується для ідентифікації процесів через нехтування логічними явищами.
Висновки та перспективи дослідження. Сформульовано теоретико-методичну підготовку менеджменту міжнародних університетів, які беруть участь у максимізації взаємодоповнюваності ресурсів та мінімізації інституційної несумісності.
Ключові слова: університет; інтеграція; менеджмент; кооперація; дерево цілей; розробка програми; синергетичний ефект; асоціація.