ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІТ-СФЕРІ

Автор(и)

  • Тетяна МАЄВСЬКА Комунальне підприємництво Вінницької міської ради "Офіс туризму Вінниці", Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2415-3206.2022.1.10

Анотація

Вступ. Внутрішній ринок України не здатний забезпечити споживання всієї продукції та послуг, що пропонують виробники, тому підприємства змушені розширювати ринки збуту. Відповідно вони виходять на зовнішні ринки, де присутня сильна конкуренція зі сторони іноземних підприємств. Це спонукає українські підприємства до визначення стратегічних напрямів розвитку, удосконалення експортної діяльності, підвищення якості продукції, що дає змогу вітчизняним підприємствам досягати довгострокових конкурентних переваг.

Саме тому, ефективна зовнішньоекономічна діяльність підприємств сприяє відтворенню експортного потенціалу, підвищенню конкурентоспроможності українських ІТ-продуктів та послуг на світових ринках, формуванню раціональної структури експорту й імпорту, залученню іноземних інвестицій.

Гіпотеза наукового дослідження полягає у обґрунтуванні полягає у обґрунтуванні методичних положень щодо зовнішньоекономічної політики досліджуваного підприємства в контексті загальних тенденцій розвитку міжнародного ринку послуг з ІТ.

Метою дослідження є обгрунтування теоpетико-методичних зacaд і пpaктич­них pекомендaцій з формування зовніш­ньоекономічних векторів ІТ-компанії.

Методологією наукового дослідження є формування pекомендaцій щодо вдоcконaлення формування зовнішньоекономічної страгегії ІТ-компанії що базуються на застосуванні зaгaльнотеоpетичних тa cпецифічних методів доcлідження, зокрема: теоpетичного узaгaльнення; клacифікaції і cиcтемaтизaції; aнaлітичного методу; методів логічного узaгaльнення та моделювання.

Висновки та перспективи подальших досліджень Для підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства, доцільно визначити ті країни, що є привабливими для подальшої співпраці, проаналізувати існуючі зовнішньоекономічні зв'язки та виділити перспективні напрями розвитку. Головною метою має бути ретельний аналіз системи міжнародної торгівлі, економічного середовища країни, куди буде здійснюватися проникнення, а також необхідно враховувати політико-правові та культурні особливості її середовища.

Важливим фактором удосконалення зовнішньоекономічної діяльності є оцінка та аналіз сильних і слабких сторін підприємства.

Ключові слова: глобалізація; зовнішньоекономічна діяльність; конкурентоспроможність; моделювання; міжнародна торгівля; міжнародний ринок ІТ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-13

Номер

Розділ

Articles