ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Олена СТЕПАНОВА Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-4985-0359

DOI:

https://doi.org/10.30857/2415-3206.2022.1.11

Анотація

Вступ. Для створення успішного зрос­тання та розвитку туристичного бізнесу, управлінському7 персоналу необхідно мати цілісну картину як про зовнішнє середовище, так і про внутрішній стан підприємства. Сформулювати й надати цілісну релевантну управлінську інфор­мацію покликана інтегрована система менеджменту на основі збалансованої системи показників. Система інтегрова­ного менеджменту дозволяє відстежува­ти важливу інформацію як на макро­рівні, на мікрорівні, так і всередині досліджуваних підприємств.

Гіпотеза наукового дослідження поля­гає у обґрунтуванні концептуальної сис­теми інформаційного забезпечення уп­равління, що враховує основні параметри діяльності туристичних підприємств та спрямована на комплексне визначення вузьких місць його діяльності, форму­вання заходів щодо усунення недоліків в управлінні та удосконалені системи комплексної управлінської інформації.

Метою дослідження є формування елементів комплексної інформаційної системи управління інформаційним забезпеченням розвитку туристичних підприємств.

Методологією наукового дослідження є забезпечення управління туристичного підприємства уніфікованою системою інформаційного забезпечення базуючись на результатах дослідження з викорис­танням загальнонаукових та спеціальних методів. Одним із основних методів є діалектичний, оскільки всі явища розгля­даються як єдине ціле, всі процеси орга­нічно поєднані один з одним і знаходя­ться в безперервному русі. Специфічні методи: аналізу й прогнозу – при оцінці системи управління за різними крите­ріями; нормативним – для співставлення отриманих показників з наявною систе­мою норм і нормативів в ІТ галузі.

Висновки та перспективи подальших досліджень. Впровадження інтегрованої уніфікованої системи інформаційного забезпечення дозволить туристичному бізнесу сконцентрувати увагу та мобілі­зувати ресурси на досягнення довгостро­кових цілей, оптимізувати операційну діяльність, значно покращити результати діяльності підприємств та створити свою унікальну стратегічну конкурентну перевагу. Використання інформаційної системи має соціально-економічний ефект, який виражається в зниженні трудомісткості операцій по управлінню активами, забезпеченні комфортних умов праці, підвищенні кваліфікації і розвитку персоналу, отриманні нової інформації і навичок роботи з новою інформаційною системою, внесенні рекомендацій по її вдосконаленню, і поліпшенні клімату в колективі за рахунок чіткішого розподілу повноважень і сфер відповідальності.

Ключові слова: туристичні підпри­ємства; управління; інформаційні системи; потенціал туристичної галузі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена СТЕПАНОВА, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», Київ, Україна

Doctor of cultural studies, professor, head of the department of tourism, documentary and intercultural communications

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-13

Номер

Розділ

Articles