ПРОДЮСЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК МЕНЕДЖМЕНТ У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ

Автор(и)

  • Сергій МАТЯШ Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2415-3206.2023.2.2

Анотація

ВСТУП І МЕТА ДОСЛІДЖЕННЯ. Розвиток сучасної соціокультурної сфери не тільки висуває певні вимоги до ефективності управління цією креативною галуззю духовного розвитку суспільства, але і вимагає значних зусиль у її вивченні та підготовці відповідних фахівців. У контексті сучасних викликів і кризових ситуацій поняття продюсера як досить нової але в значній мірі центральної фігури ще не отримала в нашій країні відповідного офіційного та суспільного визнання. Саме цим зумовлена актуальність вивчення і аналізу продюсування з метою виявлення оптимальних стратегій для розвитку його менеджерського потенціалу.
МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Для досягнення мети були використані загальнонаукові методи дослідження, зокрема індукція та дедукція, порівняння, аналіз наукової літератури, експертний аналіз.
ВИСНОВКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОДАЛЬШИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Проведений аналіз показав, що виконання продюсерських функцій в рамках певних творчих проєктів потребують як значної кількості менеджерських вад, так і якостей особистих, професійних та підприємницьких. Поєднання цих складових сприяє сталому підвищенню ефективності продюсерського менеджменту.
Ефективність продюсерських проектів є показником і своєрідним каталізатором соціокультурного розвитку суспільства. Парадигма продюсування складає синтез культуротворчого продукту і його споживача, творчої та комерційної складової, що виявляє оптимальні стратегії його розвитку.
Фахова продюсерська освіта, розуміння творчого і підприємницького потенціалу цієї професії, який сьогодні значно поширюється є об’єктивним наслідком розвитку шоу-індустрії, поширення сфер її існування.
Саме тому подальші дослідження продюсерської діяльності в структурі соціокультурної сфери дозволить виявити проблеми в її реалізації, державне правове регулювання продюсерської діяльності, методичного забезпечення, підготовки спеціалістів.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: продюсерство; менеджер; менеджмент; продюсерська діяльність; культура; шоу-бізнес; соціокультурна сфера.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Сергій МАТЯШ, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

Candidate Philosophy Sciences, Teacher Department of Performing Arts and Culture, Facultu of Cultural and Creative Industries

https://orcid.org/0000-0001-5848-1757

Scopus Author ID: 36175765200

Researcher ID: JQV-4057-2023

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-25

Номер

Розділ

Articles