МАРКЕТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ І ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2415-3206.2024.2.11Анотація
ВСТУП. В процесі рішення різнопланових завдань управління розвитком інтелектуальних ресурсів, зокрема ухвалення рішень про доцільність аутсорсинга знань, керівництву підприємства необхідно мати розгорнуту інформацію про співробітників, найважливішій складовій якої виступає інформація про ділову активність і професійну орієнтацію персоналу.
ГІПОТЕЗА НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ полягає в обгрунтуванні концепції «Три Р», для можливості реалізації в розробленій методиці оцінки ділової активності персоналу.
МЕТОЮ ДОСЛІДЖЕННЯ є маркетингове аналізування ділової активності і професійної орієнтації персоналу підприємств.
МЕТОДОЛОГІЄЮ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ є охоплення сукупності принципів наукового дослідження, загальнонаукових та спеціальних аналітичних методів, що дали змогу вирішити поставлені завдання. Зокрема, для вирішення завдань дослідження використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння, індукції та дедукції – для визначення сутності, змісту, видів чинників впливу на оцінювання ділової активності, обгрунтування детермінантів впливу на реалізацію професійної орієнтації працівників.
ВИСНОВКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОДАЛЬШИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Відкрита структура системи показників маркетингового оцінювання дозволяє:
- логічно збудувати систему цінностей, використовуючи як базовий нематеріальний ресурс потенційні можливості працівників підприємства;
- орієнтувати діяльність персоналу на реалізацію виробленої керівництвом стратегії за допомогою його мотивації і стимулювання до підвищення компетентності і професіоналізму;
- оцінювати результати праці, прогнозувати і розкривати проблеми, навіть по «слабких сигналах»;
- спостерігати, аналізувати і характеризувати загальний стан соціотехнічної системи, діючої в складному і динамічному оточенні;
- сприяти менеджерам підприємства у формуванні груп і виробленні ефективних рішень.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: інтелектуальний потенціал; інновації; ділова активність персоналу; маркетингове оцінювання; людські ресурси.