ДОСЛІДЖЕННЯ МУЗЕЙНОГО КУЛЬТУРНО-КРЕАТИВНОГО ПРОДУКТУ З ТОЧКИ ЗОРУ НАРАТИВНОГО ДИЗАЙНУ ТА АТМОСФЕРНОЇ ЕСТЕТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.3.2Ключові слова:
атмосферна естетика, музейна культурно-креативна продукція, культурна спадщина, мистецька освіта, культура, дизайн продуктуАнотація
Мета дослідження полягає в розкритті естетичної цінності музейних культурних і креативних продуктів і аналізі принципів створення атмосфери музею через наративний дизайн з точки зору естетики атмосфери задля задовольнитиення естетичніих потреб відвідувачів музеїв і сприятиння подальшому розвитку музейної освіти. Методологія дослідження є міждисциплінарною, що приймає атмосферну естетику як дослідницьку перспективу та поєднує огляд літератури та емпіричні дослідження для детального розгляду теми. Дослідження забезпечує комплексний аналіз наративних елементів і характеристик музейних культурних і творчих продуктів, пропонує підходи до наративного дизайну та висвітлює елементи, методи та стратегії наративного дизайну.У дослідженні стратегія наративного дизайну музейних культурних і креативних продуктів обговорюється з точки зору атмосферної естетики, а також побудована наративна модель дизайну музейних культурних і креативних продуктів з точки зору атмосферної естетики. Досліджуючи аспекти музейної культурної та креативної продукції, такі як значення форми, духу та емоційну мову оповіді, можна краще зрозуміти важливість і цінність музейної культурної та творчої продукції в сучасному суспільстві.