ЦІЛЬОВІ ГРУПИ СПОЖИВАЧІВ МОДНОГО ОДЯГУ: УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ

Автор(и)

  • Б. В. Касс Київський національний університет технологій та дизайну
  • К. Л. Пашкевич Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.9

Ключові слова:

цільова група, маркетинг, сегментація, бренд, індустрія моди, класифікація, споживач, дизайн одягу

Анотація

Мета: проаналізувати типи та класифікацію споживачів модної індустрії з метою використання при розробці колекцій одягу та формування їх асортименту.

Методологія. Дослідження містить аналіз публікацій стосовно обраної теми та анкетне опитування серед споживачів модного одягу для визначення типології споживачів та їхніх уподобань з подальшою статистичною обробкою даних.

Результати. В роботі виконано аналіз цільових груп споживачів модного одягу. Визначено класифікацію споживачів відповідно до різних критеріїв, таких як географічні, демографічні, психологічні та поведінкові фактори, що допомагають виробникам вибирати відповідні методи для залучення та спонукання до покупок різних споживацьких груп. Проаналізовано розподіл споживачів одягу на типи, кожен з яких має особливості, поведінкові моделі та рівень прийняття нових трендів. Виявлено, що споживча лояльність розглядається через когнітивну, емоційну та вольову лояльність, що допомагає зрозуміти, які бренди та продукти обирають споживачі. Проведено анкетне опитування, за даними якого було визначено, що існує кілька типів споживачів, представлених в індустрії моди, що впливають на формування асортименту колекцій одягу. Проаналізовано цільові аудиторії сучасних українських брендів та визначено розподіл різноманітних вікових груп, соціального статусу та інтересів споживачів.

Наукова новизна отриманих результатів полягає у систематизації споживачів модного одягу на основі їхньої поведінки та ставлення до нових трендів.

Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані дизайнерами одягу і маркетологами індустрії моди, оскільки надають інформацію про різні категорії споживачів, що дозволяє їм ефективніше розробляти і рекламувати свої продукти, орієнтуючись на конкретні сегменти ринку. Також результати дослідження можуть бути використані при викладанні дисциплін, пов’язаних з теорією моди.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-15

Як цитувати

Касс, Б. В., & Пашкевич, К. Л. (2024). ЦІЛЬОВІ ГРУПИ СПОЖИВАЧІВ МОДНОГО ОДЯГУ: УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ. Art and Design, (4), 111–121. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.9

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>