ЗНАЧЕННЯ УНІКАЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ З УРАХУВАННЯМ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНОГО ВЕКТОРА РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Людмила М. Ганущак-Єфіменко Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Мар’яна С. Шкода Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Теймур А. Касумов Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.4.3

Ключові слова:

конкурентоспроможність, конкурентоспроможність компанії, комерційна пропозиція, маркетингові витрати, додана вартість

Анотація

У цій статті досліджується диверсифікація бізнес-процесів за умов євроінтеграційного вектора розвитку економіки України. Дослідження присвячено одному з п'яти визначальних елементів для агресивного виходу вітчизняних підприємств легкої промисловості на європейські ринки. Проведено порівняльний аналіз конкурентоспроможності ТОП-50 провідних економік світу в порівняльному співвідношенні з ТОП-50 країнами з найвищим ВВП на душу населення. Проаналізовано структуру європейських країн у цих рейтингах, за результатами чого сформовано висновки щодо практичної значущості підвищення конкурентоспроможності суб'єктів господарювання України та актуальності дослідження питань диверсифікації бізнес-процесів в умовах євроінтеграційного вектора розвитку. Вивчено визначення конкурентоспроможності як у теоретичному аспекті наукових дефініцій, так і в практичному контексті методики оцінювання конкурентоспроможності Всесвітнім Центром Конкурентоспроможності (Institute of Management Development, IMD). За результатами проведеного аналізу виведено нове, з практичного погляду, більш коректне визначення конкурентоспроможності як об'єднуючого поняття диверсифікації бізнес-процесів. Розвиваючи положення системи, закладеній в першій статті циклу публікацій із цієї проблематики, це дослідження розкриває лише суть унікальності товару, проте представлено також і систему взаємозв'язку унікальності товару, з усіма чотирма бізнес-процесами, що розглядається: управління якістю, просування, продаж та підготовка персоналу. Крім того, запропоновано нове визначення унікальності товару – як унікальна торгова пропозиція (unique selling proposition, USP). Розкрито структуру поняття унікальності, що раніше не розглядалася в науці, а також значення унікальності як у маркетинговій та фінансовій площинах, так і з позиції стратегічної ролі унікальності для розвитку виробничого, наукового та інтелектуального потенціалу нації. Отже, це дослідження закладає основи нового, на наш погляд, більш прогресивного розуміння системи управління конкурентоспроможністю та якістю через структуру компонентів, що формують це поняття.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Людмила М. Ганущак-Єфіменко, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

доктор економічних наук, професор, проректор з наукової та інноваційної діяль­ності , Scopus Author ID: 35758920800, Researcher ID: Q-2309-2016

Мар’яна С. Шкода, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

доктор економічних наук, доцент, доцент кафедри підприємництва та бізнесу, Scopus Author ID: 53864082500, ResearcherID: P-9801-2016

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-13

Як цитувати

Hanushchak-Yefimenko, L. M. ., Shkoda, M. S., & Kasumov, T. A. (2023). ЗНАЧЕННЯ УНІКАЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ З УРАХУВАННЯМ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНОГО ВЕКТОРА РОЗВИТКУ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (4), 20–35. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.4.3

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>