УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.2.9Ключові слова:
бізнес-процеси, якість, підприємство, діджиталізація, розвитокАнотація
У статті розкрито теоретичні засади та розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення якості бізнес-процесів підприємств на основі діджиталізації. Під час виконання дослідження використовувалися методи: абстрагування, спостереження, порівняння, аналізу та узагальнення. Теоретичною основою дослідження є роботи провідних зарубіжних та вітчизняних вчених, що присвячені питанням діджиталізації та інструментів цифровізації бізнес-процесів. У роботі розкривається значення бізнес-процесів як основної суті компанії, які керують бізнесом, забезпечуючи хороші результати, продукти та послуги. Встановлено, що застосування цифрових технологій до бізнес-процесів є кроком, який допоможе збільшити вірогідність досягнення визначених цілей шляхом збільшення ефективності виконуваних процесів. Під діджиталізацією запропоновано розуміти трансформацію, проникнення цифрових технологій щодо оптимізації та автоматизації бізнес-процесів, підвищення продуктивності та покращення комунікаційної взаємодії зі споживачами. Ключовою ознакою подібних трансформацій є значні покращення якості бізнес-процесів, скорочення грошових і часових витрат на їх підтримку. Запропоновано етапність діджиталізації підприємств, зокрема етапи: бізнес як зазвичай, справжній та активний, формалізований, стратегічний, сходження, інноваційний та адаптивний. Також було надано характеристику різним інструментам діджиталізації бізнес-процесів, серед таких: CRM-система, ERP-система, програми лояльності, програми для бізнесу, програми планування, програми для офісної продуктивності, програмні продукти управління часом, такі як Runrun.it. У процесі дослідження бізнес-процесів промислових підприємств було виявлено, що обтяжним є процес контролю наявності виробничих матеріалів. Для удосконалення якості зазначеного бізнес-процесу промислових підприємствам запропоновано впровадження OneBox, який об’єднує в собі CRM, ERP та BPM системи. Детальне розкриття функціоналу зазначеної системи дало підстави стверджувати, що підприємства збільшать обсяги продажів, рентабельність продажів, прибутки, швидкість обробки звернень та зменшать час на виконання рутинних справ, підвищать продуктивність праці, знизять промислові й операційні витрати.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.