ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ: ФІНАНСОВИЙ ТА МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТИ

Автор(и)

  • Андрій І. Крисоватий Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
  • Оксана М. Десятнюк Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
  • Олена В. Птащенко Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.3.10

Ключові слова:

інклюзивна економіка, цифровізація, бізнес-процеси, фактор впливу, економічний розвиток, економічна інклюзія

Анотація

В представленій роботі розглянуті основні аспекти формування цифрової інклюзії та визначено основні фактори впливу такі як фінансовий фактор та маркетинговий. Саме ці фактори мають суттєвий вплив на інклюзивність економічних процесів та становлення цифрової інклюзії в суспільстві. Метою представленої роботи є визначення основних елементів становлення цифрової інклюзії, дослідження факторів впливу на інклюзивність економічних процесів, визначення основних суттєвих факторів, які мають вплив на становлення цифрової інклюзії. Також визначення фінансової та маркетингової складової в цифровій інклюзії. Основними методами дослідження в представленій заботі стали: методи аналізу та синтезу для визначення основних складових цифрової інклюзії, методи дедукції і індукції для визначення факторів впливу на становлення цифрової інклюзії, графічний метод для наочного відображення представлених результатів дослідження. Фінансові та маркетингові аспекти є невід'ємною частиною цифрової інклюзії і мають важливий вплив на її успішність та результативність. Цифрові технології надають нові можливості для просування продуктів та послуг, залучення цільової аудиторії та збільшення продажів. Цифровий маркетинг дозволяє підприємствам збільшити свою видимість у Інтернеті, використовувати соціальні мережі, контент-маркетинг та інші інструменти для комунікації з клієнтами. Застосування цифрових маркетингових інструментів дозволяє збирати та аналізувати дані про поведінку клієнтів, їхній інтерес до продуктів та рекламних кампаній. Цифрова інклюзія вимагає інвестицій у сучасні технології, програмне забезпечення, обладнання та інфраструктуру. Це дозволяє підприємствам покращити продуктивність, ефективність та конкурентоспроможність. Фінансові аспекти цифрової інклюзії включають різні фінансові аспекти, які допомагають забезпечити доступність та використання цифрових технологій та інтернет-ресурсів для всіх верств населення. Для забезпечення цифрової інклюзії необхідно забезпечити фінансування на розвиток та модернізацію інфраструктури зв'язку та доступу до Інтернету. Це охоплює розбудову мереж та високошвидкісного інтернету в сільських районах, дотримання принципу "нетіньових" зон, а також зниження вартості доступу до Інтернету. Для реалізації проектів з цифрової інклюзії необхідне фінансування з боку держави, міжнародних організацій, приватного сектору та благодійних організацій. Це допоможе підтримати створення та розвиток цифрових інфраструктур, проектів з цифрової освіти та інших ініціатив, що сприяють цифровій інклюзії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Андрій І. Крисоватий, Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна

доктор економічних наук, професор

Оксана М. Десятнюк, Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна

доктор економічних наук, професор

Олена В. Птащенко, Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна

доктор економічних наук, професор

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-13

Як цитувати

Крисоватий, А. І., Десятнюк, О. М., & Птащенко, О. В. (2023). ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ: ФІНАНСОВИЙ ТА МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТИ . Журнал стратегічних економічних досліджень, (3), 93–102. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.3.10

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають