ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ

Автор(и)

  • Жанна М. Жигалкевич Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Валерія В. Романовська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.6.7

Ключові слова:

просування, політика просування, маркетингова стратегія, інструменти просування, збут, ринок, В2В, В2С, міжнародні ринки

Анотація

У статті розкрито теоретичні засади та розроблено практичні рекомендації щодо формування політики просування на міжнародних ринках. Теоретичною базою дослідження були літературні джерела як закордонних, так і вітчизняних авторів, що спрямовані на дослідження сутності політики просування, у тому числі на міжнародному ринку. У роботі подано удосконалене визначення «просування», як комплексу дій для створення глибоких взаємозв’язків між компанією та цільовою аудиторією з метою подальшого продажу товарів компанії та збільшення повторних купівель в компанії. Надано авторське бачення ролі політики просування у маркетинговій стратегії компанії, що представлено у вигляді логіко-структурної схеми. Спеціальний акцент був зроблений на передумовах виникнення політики просування та її місці у загальному управлінні маркетинговою діяльністю. Визначено ключові аспекти формування та реалізації політики просування на міжнародному ринку, а також проведено докладний аналіз інструментарію для досягнення цілей підприємства на різних етапах його розвитку. Також було проаналізовано конкретний інструментарій, який може бути застосованим в різних напрямках та на різних етапах маркетингової діяльності для досягнення цілей підприємства, а також визначено принципи ефективного використання політики просування товарів. Здійснено ґрунтовний аналіз інструментів, що використовуються в політиці просування. Зокрема, виділено дві загальні групи: класичні та сучасні, та надано їх характеристику. Особливу увагу приділено SMM, як найбільш популярнішому інструменту маркетингу. Подано гістограми та діаграми найбільш популярних тематик контенту, найбільш популярні соціальні мережі ринку B2B. Систематизовано у вигляді таблиці основні відмінності між ринками B2B та B2C, з метою докладного розуміння особливостей просування товарів на міжнародних ринках. Визначено процес просування товару на міжнародних ринках, які є особливості просування та специфіку стратегії просування на міжнародних ринках. Надано характеристику Push-стратегії, Pull-стратегії, комбінованої стратегія, як основним стратегіям просування товарів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Жанна М. Жигалкевич, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

доктор економічних наук, професор, професор кафедри промислового маркетингу

https://orcid.org/0000-0002-5847-1302

Scopus Author ID: 57223936738

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-08

Як цитувати

Жигалкевич, Ж. М., & Романовська, В. В. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (6), 71–81. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.6.7

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ