Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Менеджмент
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 38 № 2 (2023)
Том 38 № 2 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.30857/2415-3206.2023.2
Опубліковано:
2024-07-25
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ПРЕДИКТИВНОГО АНАЛІЗУ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
Юрій ГОРОДЕЦЬКИЙ
9-21
PDF (English)
ПРОДЮСЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК МЕНЕДЖМЕНТ У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ
Сергій МАТЯШ
22-31
PDF (English)
УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ ПРОЦЕСОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Олена СТЕПАНОВА, Олексій ТОНКИХ
31-47
PDF (English)
ІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПІДХІД ТА КЛАСТЕРИЗАЦІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТИ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ГАЛУЗЗЮ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Олександра ОЛЬШАНСЬКА, Поліна ПУЗИРЬОВА, Олег ШЕВЧЕНКО
48-60
PDF (English)
КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ БАЗИС ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Олена ЧЕРНЯВСЬКА, Іван ГОЛОВАЧОВ
61-73
PDF (English)
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АГРОПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ПІСЛЯВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Наталія ГАВКАЛОВА
74-84
PDF (English)
ВАЖЛИВІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
Олена Євсейцева, Олександр МІГАЛАТІЙ
85-95
PDF (English)
ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Олена ЧЕРНЯВСЬКА, Віталій КАЗНОДІЙ
96-106
PDF (English)
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ КОНКУРЕТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ
Ганна КУВІКА
107-120
PDF (English)
ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
Людмила ГАНУЩАК-ЄФІМЕНКО, Людмила ГАЛАВСЬКА, Олексій БАУЛА, Світлана АРАБУЛІ
121-132
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖЕРА АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ
Дмитро МАКАТЬОРА, Олексій ЯЩЕНКО, Руслан КУБАНОВ
133-150
PDF (English)
ДИДЖІТАЛІЗАЦІЯ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСТУП ДО ФІНАНСІВ
Володимир ШЕВЧЕНКО
151-156
PDF (English)
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМНИЦТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Людмила ГАНУЩАК-ЄФІМЕНКО, Вадим ГРИЦУН
157-167
PDF (English)
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ СТРУКТУРНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ІНТЕГРОВАНИХ БІЗНЕС СТРУКТУР
Рафал РЕБІЛАС
180-190
PDF (English)
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Język Polski
Українська