Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Менеджмент
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 31 № 1 (2020)
Том 31 № 1 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.30857/2415-3206.2020.1
Опубліковано:
2020-09-17
90 YEARS – HISTORICAL FORMATION OF BRAND CAPITAL OF KYIV NATIONAL UNIVERSITY OF TECHNOLOGIES AND DESIGN (KNUTD)
Ivan M. Gryshchenko
9-24
PDF (English)
IMPROVEMENT OF THE PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP SYSTEM IN THE ROAD TRANSPORT SERVICES MARKET
Danyil V. Laponoh
25-37
PDF (English)
NATIONAL INNOVATIVE TRANSPORT HUB AS A SYSTEM OF STATE REGULATION OF INNOVATIVE DEVELOPMENT OF TRANSPORT INFRASTRUCTURE
Oksana I. Dmytriieva
38-48
PDF (English)
HUMAN CAPITAL MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Roman Yu. Kozhushko
49-56
PDF (English)
USE OF PRICE MARKETING IN EXHIBITION ACTIVITIES
Nina A. Krakhmalova
57-66
PDF (English)
MANAGEMENT OF BRANDS’ PORTFOLIO POSITIONING OF DOMESTIC ENTERPRISES
Pavlo M. Dudko
67-77
PDF (English)
UNIVERSITY REBRANDING AS AN EFFECTIVE TOOL OF COMPETITION
Valeriia G. Shcherbak, Oleg O. Shevchenko
78-86
PDF (English)
THE CURRENT STATE OF INNOVATION AND TECHNOLOGY TRANSFER IN UKRAINE
Оlena М. Nifatova, Vladyslav V. Sviatetskyi
87-96
PDF (English)
INTERNATIONAL BRANDING AS A TOOL OF INTEGRATED BUSINESS STRUCTURES DEVELOPMENT IN UKRAINE
Valeriia G. Shcherbak, Ilona O. Sviatetska
97-109
PDF (English)
METHODOLOGICAL ASPECTS OF EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF MANAGEMENT OF INNOVATION AND INVESTMENT ACTIVITIES OF ENTERPRISES
Tetiana A. Krakhmalova
110-124
PDF (English)
PRIORYTETOWE KIERUNKI EFEKTYWNOŚCI ZARZĄDZANIA INNOWACYJNYM ROZWOJEM STRUKTUR INTEGROWANYCH W PODZIALE REJONÓW
Nataliia V. Izdebska
125-134
PDF (Język Polski)
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Język Polski
Українська