ПОРІВНЯННЯ ЗАСОБІВ ЗБІЛЬШЕННЯ ВЛАСНОЇ АУДИТОРІЇ БРЕНДУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Автор(и)

  • Юлія Костинець Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Богдан Колесник Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.2.9

Ключові слова:

власні медіа, соціальні мережі, блогер, лідер думок, таргетована реклама, рекламна платформа, бренд-менеджмент

Анотація

Інтернет технології завжди вважалися маркетологами перспективними завдяки своїй масштабності – кількості людей, що можна охопити, – а також можливостями для статистичного вимірювання. Тим не менш, із збільшенням кількості користувачів, мережа Інтернет перетворилася на величезний суспільний простір, на якому виділитися не менш складно, ніж на традиційному базарі. Із самого початку розвитку інтернет технологій, провідну роль грали пошукові системи – завдяки ним банери та оголошення були замінені на контекстну рекламу. Соціальні мережі пішли ще далі, винайшовши більш точні способи таргетингу, тобто рекламний механізм, що дозволяє виділити з усієї наявної аудиторії тільки ту частину, яка відповідає заданим критеріям (цільову аудиторію), і показати рекламу саме їй. Більша точність стала можливою, оскільки соціальними мережами можна користуватися тільки як розпізнаний користувач. До того ж, портфель даних, що збираються, був значно розширений. Все це сформувало так званий «Web 2.0» та сучасний інструментарій цифрового маркетингу. Важливою темою залишається боротьба компаній за увагу споживача в інтернеті; завдяки соціальним мережам стає можливим утримання деякої кількості цільової аудиторії бренду. Отже, існує необхідність вивчення стратегій збільшення залученої брендом аудиторії в соціальних мережах. Порівняння ефективності інструментів інтернет-маркетингу та традиційних маркетингових комунікацій, а також аналіз методів бренд-менеджменту на прикладі крупного бізнесу; формулювання гіпотези стосовно вірогідної еволюції даної моделі ефективності. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. В даній статті визначено місце та роль стратегії бренд-менеджменту щодо збільшення розміру власної аудиторії компанії в соціальних мережах. Складено характеристику методів інтернет реклами та традиційних заходів маркетингових комунікацій, а також спеціальних посередників у соціальних мережах в Україні. Проаналізовано світові тенденції деяких аспектів інтернет-реклами. Викладено пропозиції щодо стратегій бізнесу в соціальних мережах. Результатами проведеного дослідження стали наступні висновки: виокремлено набір стратегій ефективного розширення аудиторії власних медіа компаній, які можуть бути застосовані в Україні та світі; запропоновані індикативні значення показників ефективності та методи аудиту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Юлія Костинець, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну

Богдан Колесник, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

аспірант кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-05

Як цитувати

Костинець, Ю., & Колесник, Б. (2022). ПОРІВНЯННЯ ЗАСОБІВ ЗБІЛЬШЕННЯ ВЛАСНОЇ АУДИТОРІЇ БРЕНДУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (2), 86–104. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.2.9

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ