ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ

Автор(и)

  • Сергій О. Родіонов Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.3.11

Ключові слова:

Інтернет-технології, Інтернет-маркетинг, тренди, інструменти Інтернет-маркетингу, контент-маркетинг, відеомаркетинг, персоналізований маркетинг, чат-боти, SEO-оптимізація

Анотація

У цій науковій публікації розглянуто найбільш актуальні тренди використання інструментарію Інтернет-маркетингу в Україні станом на 2022 рік. Визначено зокрема такі загальноприйняті інструменти Інтернет-маркетингу: наявність та розвиток власного веб-сайту; запровадження інтернет-реклами та маркетингових дій у соціальних мережах; застосування мобільного та email маркетингу. Крім того, наведено статистичні дані щодо розвитку мережі Інтернет та Інтернет-технологій, а також Інтернет-маркетингу як у світі загалом, так і в Україні. На підставі проведеного аналізу представлено сучасні тренди у цій галузі та деталізовано їх сутність, зокрема, досліджено досвід впровадження та активного використання чат-ботів, що на думку автора, є універсальним рішенням для будь-якої компанії, яке за певних налаштувань може стати незамінним помічником маркетолога; підкреслено актуальність використання відео- та персоналізованого маркетингу, котрий за допомогою просування якісного контенту та через імплементацію сучасних систем взаємодії зі споживачами, дозволить покращити відносини між брендом та клієнтом; здійснено моніторинг новітніх інструментів пошукової оптимізації в магазинах мобільних додатків, використання геофенсінгу та гейміфікації, застосування голосового пошуку, а також використання доповненої та віртуальної реальності. Доведено, що практика використання сучасного інструментарію Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності може охопити та залучити більш широку аудиторію, сприятиме зростанню прибутків бізнесу та підвищенню зручності комунікації зі своїми клієнтами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Сергій О. Родіонов, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

кандидат економічних наук, викладач кафедри маркетингу, Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-05

Як цитувати

Родіонов, С. О. (2022). ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (3), 110–118. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.3.11

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ