ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Сергій Олексійович Солнцев Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Жанна Михайлівна Жигалкевич Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Руслан Олександрович Залуцький Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.6.13

Ключові слова:

Інтернет, інтернет маркетинг, цифровий маркетинг, маркетинг соціальних мереж, користувачі, інфлюенсерський маркетинг

Анотація

У статті досліджено тенденції розвитку цифрового маркетингу на основі аналізу статистичних даних використання Інтернету та соціальних мереж у 2020–2022 рр. Встановлено, що кількість інтернет користувачів в світі та Україні зокрема стрімко зростає. Зроблено припущення, що одним з важелів збільшення користувачів Інтернету став спалах пандемії COVID-19 і карантинні обмеження, пов’язані з нею. Відстежено, що стрімкого розвитку набули й засоби дистанційного зв’язку. Це призвело до актуалізації масової комунікації у мережі Інтернет, де значну роль відіграють соціальні мережі. Соціальні мережі стали плацом для особистого спілкування та потужним інструментом розвитку бізнесу і просування товару. Зазначено, що завдяки величезній базі користувачів таких мереж, як Facebook та Instagram, рекламодавці можуть охопити мільярди потенційних клієнтів. Визначено роль штучного інтелекту та машинного навчання як необхідних інструментів аналізу та обробки великих об’ємів інформації. На основі аналізу соціальних мереж визначено найпопулярніші додатки: Facebook, Telegram – як платформи зручного і швидкого спілкування; Instagram, TikTok – як можливість зручного перегляду медіа-матеріалів; Linkedin – як канал зв’язку між потенційними працівниками і роботодавцями; Twitter – як майданчик обміну думками із широким публічним колом людей шляхом текстових постів тощо. Встановлено, що популярність використання соціальних мереж стала основою для виділення найсучаснішого інноваційні підходу до управління маркетингом – інфлюенсерського маркетингу. Під час вивчення експертних даних щодо основних причини використання Інтернету людьми віком від 16 до 64 років виявлено, що більшість користувачів використовують соціальні мережі як канали підтримки зв’язку з рідними і друзями та як засіб для пошуку нових товарів та вивчення нових брендів. Для підвищення ефективності маркетингу соціальних мереж запропоновано перелік рекомендацій. У висновках виділено десять основних тенденцій цифрового маркетингу та обґрунтовано необхідність подальших досліджень щодо розроблення методів адаптивності до інноваційно-технологічних викликів цифрового середовища.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Сергій Олексійович Солнцев, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри промислового маркетингу

Жанна Михайлівна Жигалкевич, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

доктор економічних наук, професор, професор кафедри промислового маркетингу

Руслан Олександрович Залуцький, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

аспірант, кафедра промислового маркетингу

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-13

Як цитувати

Солнцев, С. О., Жигалкевич, Ж. М., & Залуцький, Р. О. (2023). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (6), 131–141. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.6.13

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ