ФОPМУВAННЯ МІЖНАРОДНОЇ МAPКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКAЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Олексій Анатолійович Чугаєв Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
  • Овагім Гарігенович Арутюнян Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.1.10

Ключові слова:

комунікації, система маркетингових комунікацій, міжнародні маркетингові комунікації, сучасний комунікаційний інструментарій

Анотація

В статті представлено основні особливості міжнародної маркетингової комунікації. Комунікаційна політика визначає, через які методи і за допомогою чого відбуватиметься просування товару на ринок. Просуванням є будь-який спосіб, що використовує компанія для знайомства споживачів із продуктом, їх інформуванням, переконанням і нагадуванням про свою послугу чи товар. В умовах ринкової економіки глибоке знання ринку та вміння влучно використовувати сучасні інструменти в існуючій ситуації є особливо важливими для успішної роботи суб’єктів господарювання. Набір таких інструментів складає основу маркетингу. Система міжнародних маркетингових комунікацій - це система організації всієї діяльності компанії або корпорації з розробки, виробництва та продажу товарів чи послуг на основі всебічного дослідження ринку та реальних потреб покупців з метою досягнення високої комерціалізації. Метою роботи є визначення особливостей формування комплексу маркетингового інструментарію міжнародної маркетингової комунікації для підприємства. Також досліджено формування міжнародної маркетингової комунікації в умовах інклюзивної економіки. В результаті дослідження доведено, що в умовах інклюзивної економіки, коли на перший план виходить задоволеність потреб споживачів, що є складовою концепції індивідуального маркетингу та призводить до формування новітніх комунікаційних інструментів особливого значення набуває саме індивідуалізація комунікаційного інструментарію. Так до одних з основних інструментів маркетингових комунікацій можливо віднести Agile-маркетинг. На сьогодні Agile-маркетинг є одним з інструментів міжнародної маркетингової комунікаційної політики та забезпечує гнучку адаптацію маркетингових дій до змін глобального економічного простору. Саме такий інструментарій дозволяє прискорити маркетингові та управлінські дії на підприємстві, що здійснює зовнішньоекономічну діяльність.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олексій Анатолійович Чугаєв, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

доктор економічних наук, доцент, професор кафедри світового господарства і міжнародних економічних відносин

Овагім Гарігенович Арутюнян, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

аспірант кафедри міжнародних економіних відносин

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-13

Як цитувати

Чугаєв, О. А., & Арутюнян, О. Г. (2023). ФОPМУВAННЯ МІЖНАРОДНОЇ МAPКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКAЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА. Журнал стратегічних економічних досліджень, (1), 91–99. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.1.10

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають