ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.2.11Ключові слова:
ринок молока, міжнародні ринки, аналіз ринку, конкуренція на ринку, молокопереробна індустрія, харчова промисловістьАнотація
В представленій роботі розглянуті основні тенденції сучасного розвитку ринку молочної продукції в Україні. Визначено основні тренди розвитку та можливості. На ринку молочної продукції спостерігається поступове збільшення виробництва молока та молочних продуктів. Це пов'язано з розширенням тваринницьких комплексів, удосконаленням технологій та збільшенням продуктивності тварин. Метою представленої роботи є дослідження та аналіз останніх тенденцій щодо розвитку та можливостей зменшення ризику на ринку молочної продукції в Україні. Методами дослідження є аналіз і синтез для визначення основних векторів розвитку ринку молочної продукції в Україні, індукції та дедукції, графічний метод для наочного представлення результатів дослідження. Україна активно розвиває експорт молочної продукції на зовнішні ринки. Попит на українську молочну продукцію зростає, а це стимулює розвиток виробництва та підвищення якості продукції. Відтак в Україні спостерігається зростання попиту на органічну молочну продукцію. Споживачі все більше звертають увагу на якість продуктів та їх вплив на здоров'я, що сприяє розвитку органічного сектору. Важливим елементом розвитку ринку молочної продукції є створення позитивного іміджу українських молочних брендів як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. Це стимулює довіру споживачів та партнерів. Розвиток молочної переробки дозволяє виготовляти більше видів молочних продуктів і розширює асортимент для споживачів. Це сприяє зростанню обсягів виробництва та розвитку ринку. Впровадження інноваційних технологій у виробництво молочної продукції дозволяє підвищувати ефективність виробництва, знижувати витрати та підвищувати якість продукції. Дотримання міжнародних стандартів якості та безпеки продукції стає все важливішим для конкурентоспроможності на ринку молочної продукції. Усі ці тенденції сприяють розвитку ринку молочної продукції в Україні та створюють нові можливості для виробників, експортерів та споживачів. Забезпечення сталого розвитку цього ринку вимагає уваги до економісті, вчених та власників виробництв.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.