ІННОВАЦІЙНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ КОМПАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.6.13Ключові слова:
інновації, інноваційні стратегії, брендинг, бренд-менеджмент, управління, конкурентні перевагиАнотація
У статті досліджено сучасні виклики та загрози, що постали перед вітчизняними підприємствами які обумовлені військовими діями на території України, глибокою політичною кризою та такими ж кризовими явищами в економіці, посилення боротьби за клієнта, перенасичення ринків послугами та товарами і зменшення купівельної спроможності споживачів Обгрунтовано дієві механізми розвитку бренду для збільшення конкурентних переваг, та впізнаваності з-поміж інших гравців ринку для позиціонування лідируючих позицій. Досліджено, політику компаній, які вдаються до формування та ефективної реалізації бренд-менеджменту у загальній системі управління підприємством, діагностовано ключові проблеми в управлінні брендами досліджуваної аграрної компанії, сформовано напрями вдосконалення бренд-менеджменту досліджуваного підприємства. Визначено, що управління брендами на сільськогосподарських підприємствах може посилити конкурентоспроможність останніх через надання їм довгострокових конкурентних переваг та вибудову тісних лояльних відносин із споживачем. Тим паче сьогодні значно зростає роль екологізації суспільства, продовольчої безпеки і прагнення людей споживати якісні натуральні продукти харчування, тому роль аграріїв як товаровиробників стратегічно важливої продукції буде посилюватися, а значить необхідно відмежуватися від конкурентів в очах соціуму, виділитися, показати свої кращі сильні сторони й уміло приховати слабкі.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.