РОЗВИТОК КОНЦЕПЦІЇ ЗЕЛЕНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТ НАБЛИЖЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Владислав Р. Романенко Сумський національний аграрний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.1.9

Ключові слова:

концепція зеленого маркетингу, зелений маркетинг, зелений продукт, зелена реклама, екологія, маркетинг

Анотація

У статті досліджуються головні принципи концепції зеленого маркетингу, основні ідеї та інструменти її розвитку. Сама концепція зеленого маркетингу відносно нова, що актуалізує необхідність її дослідження та створює перспективи для імплементації учасниками бізнесу, які прагнуть бути соціально та екологічно відповідальними. Автор досліджує напрямок розвитку економіки, який виглядає досить перспективним за рахунок того, що дедалі більше людей втілюють у життя ідею здорового способу життя. І це не може обійти стороною концепція зеленого маркетингу, яка спрямована на задоволення цих потреб. У статті розглядається концепція зеленого маркетингу як «зелений продукт» та «зелена реклама». Поняття «зеленого продукту» безпосередньо вказує на те, що його вирощено у максимально екологічних умовах і він відповідає всім критеріям перевірки. З поняттям «екологічна реклама» розібратися дещо складніше. Такий вид реклами покликаний продати продукт без прямого заклику до покупки й використання антисоціальних засобів. «Зелена реклама» передбачає висвітлення впливу «зеленого продукту» на людину через використання образів та символів, що не зачіпають почуття споживачів. У такому контексті, «зелений маркетинг» є дещо ширшим втіленням «зеленої реклами». «Зелений маркетинг» передбачає активну позицію щодо піклування про екологію. Проте, тут під екологією розуміється не лише навколишнє середовище, а й комунікація зі споживачами на всіх рівнях. Особливо високі вимоги ставлять до постачальників та виробників продукції. Якщо хоча б один з цих етапів не відповідає стандартам екологічності, такому бізнесу буде складно вижити, розвиватися та залучати нових клієнтів. На даному етапі розвитку ринку клієнти надають перевагу компаніям, що розвиваються у екологічному напрямку та втілюють ідею «зеленого маркетингу» на кожному етапі шляху від виготовлення продукції до доставки її клієнтам.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Владислав Р. Романенко, Сумський національний аграрний університет, Україна

аспірант кафедри маркетингу та логістики

https://orcid.org/0009-0003-5872-6090

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-23

Як цитувати

Романенко, В. Р. (2024). РОЗВИТОК КОНЦЕПЦІЇ ЗЕЛЕНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТ НАБЛИЖЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО СПОЖИВАЧА. Журнал стратегічних економічних досліджень, (1), 85–93. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.1.9

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ