СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Ольга М. Собко Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
  • Юрій Д. Фурик Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.2.12

Ключові слова:

соціально відповідальний маркетинг, стратегії соціально відповідального маркетингу, корпоративна соціальна відповідальність, соціальна відповідальність, спорт, спортивна індустрія, вартість бізнесу, управління вартістю бізнесу, система управління, система управління вартістю бізнесу

Анотація

Соціально відповідальний маркетинг стає сьогодні все більш актуальним у сучасному бізнес-середовищі, де споживачі очікують від компаній не лише надання якісних продуктів та послуг, але й дотримання етичних норм та активної участі у вирішенні соціальних та екологічних проблем. Стратегії соціально відповідального маркетингу є важливим інструментом у системі управління вартістю бізнесу, оскільки вони допомагають створити стійкі конкурентні переваги, покращити репутацію та довіру серед споживачів, а також забезпечити довгострокову фінансову стабільність компанії. Метою представленої роботи є визначення основних стратегій соціально відповідального маркетингу як основних складових сучасної системи управління вартістю бізнесу. Основними методами представленими в роботі є: методи аналізу та синтезу, методи дедукції та індукції, метод порівняння, аналітичний метод, графічний та табличний методи для наочного відображення представлених результатів. Стратегії соціально відповідального маркетингу: етичний маркетинг, екологічний маркетинг, соціальний маркетинг, маркетинг відносин. Вплив на вартість бізнесу соціально відповідального маркетингу проявляється в наступному: підвищення лояльності споживачів, поліпшення репутації, зменшення ризиків, залучення та утримання талантів. Стратегії соціально відповідального маркетингу є невід’ємною складовою системи управління вартістю бізнесу. Вони не лише допомагають компаніям відповідати на виклики сучасного ринку, але й створюють додаткову цінність для всіх зацікавлених сторін. Впровадження соціально відповідального маркетингу сприяє підвищенню лояльності споживачів, покращенню репутації, зменшенню ризиків та залученню талановитих працівників, що в комплексі забезпечує сталий розвиток та конкурентоспроможність компанії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга М. Собко, Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна

доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри підприємництва і торгівлі

https://orcid.org/0000-0001-8317-0563

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-29

Як цитувати

Собко, О. М., & Фурик, Ю. Д. (2024). СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ БІЗНЕСУ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (2), 136–145. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.2.12

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ