МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ: ЗБЕРЕЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ

Автор(и)

  • Антон О. Іванов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.3.6

Ключові слова:

маркетинг, маркетингові комунікації, маркетингова стратегія, промислове підприємство, воєнний стан, конкурентоспроможність

Анотація

У статті розглянуто наслідки для промисловості від вторгнення країни-агресора на територію України та заходи, які здійснили промислові підприємства для захисту збереження своєї діяльності, а саме переміщення в більш безпечні регіони держави. Звертаючи увагу на нестабільність та непередбачуваність в нинішніх умовах війни, проаналізовано основні виклики з якими стикаються промислові підприємства щодо розробки маркетингової стратегії комунікації. Виокремлено проблеми, які постають перед промисловими підприємствами під час воєнних дій, зокрема: відключення електропостачання, атаки на інфраструктурні об’єкти, обмеження зв’язку та міграція населення, описано проблеми з логістикою і комунікацією з клієнтами та постачальниками. Встановлено, що маркетинг є центром управління підприємством, сприяючи розвитку та підтримці зв’язків між підприємством та зовнішнім світом. Обґрунтовано підходи, які допомагають підприємствам зберегти свою позицію на ринку, зокрема, акцентуючи увагу на маркетингових комунікаціях як інструменті для збереження і розширення цільової аудиторії, створення позитивного іміджу та реагування на зміни у внутрішньому і зовнішньому середовищі. Для підвищення ефективності маркетингових комунікацій промислових підприємств запропоновано перелік заходів, що сприятимуть збереженні конкурентоспроможності та підвищенні ефективності діяльності. У дослідженні використано наступні загальнонаукові та спеціальні методи: наукового узагальнення та систематизації – для обґрунтування особливостей маркетингових комунікацій в умовах війти та визначення проблем, які виникають при її побудові; системний аналіз – для виявлення основних тенденцій, які притаманні підприємствам в нинішніх умовах; логічний синтез – для пояснення результатів дослідження.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Антон О. Іванов, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

https://orcid.org/0009-0000-7052-4318

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-02

Як цитувати

Іванов, А. О. (2024). МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ: ЗБЕРЕЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (3), 56–63. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.3.6

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ