LUXURY-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2021.2.8Ключові слова:
Luxury-бренд, бізнес, підприємництвоАнотація
Статтю присвячено дослідженню специфіки брендів преміум-класу та сучасним тенденціям розвитку бізнес-підприємництва. Управління сучасним Luxury-бізнесом, іншими словами, бізнесом модних товарів, і, зокрема, ключовим для нього активом – дизайнерськими брендами, є самостійною науковою і практичною проблемою, значення якої в останні десятиліття постійно зростає. Економічна криза, яка була спровокована пандемією COVID-2019, стала періодом глибоких потрясінь для глобальної економіки. Проте, за результатами сучасних наукових досліджень, така ситуація виявилась надзвичайно сприятливою для виведення бізнесу на якісно новий рівень, зокрема, було знайдено спосіб перевести більшість творчих бізнес-процесів на дистанційний онлайн-режим. Гіпотеза дослідження представлена твердженням про те, що за умови ґрунтовно розробленої та реалізованої стратегії Luxury-технологій, ведення підприємницького бізнесу, що включає в себе стратегічне маркетингове позиціонування, компанія має можливість не тільки значно збільшити свою частку ринку і прибуток, але й випередити своїх конкурентів, у тому числі й великих зарубіжних гравців. Метою дослідження є обґрунтування варіативності використання Luxury-технологій як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємницького бізнесу. Методологічну основу дослідження складають: теорія брендингу – для визначення найбільш доцільних методів створення Luxury-брендів, стратегічний маркетинг – для розроблення бізнес-стратегії просування Luxury-брендів, портфельний та матричний підходи – для обґрунтування позиціонування Luxury-брендів. Крім того, запропоновано матричний підхід до управління дизайнерськими брендами, обґрунтовано роль концепції портфеля дизайнерських брендів як найбільш ефективну форму управління в Luxury-бізнесі. Доведено, що використання Luxury-технологій дозволить вдосконалити систему управління дизайнерськими брендами як на локальному, так і на глобальному Luxury-ринках.