ТРЕЙД МАРКЕТИНГ В КАНАЛАХ РОЗПОДІЛУ

Автор(и)

  • Вадим В. Стадніченко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.1.11

Ключові слова:

маркетингові канали, торгівля, інструменти трейд маркетингу, мерчандайзинг, категорійний менеджмент, посередники

Анотація

У сучасному світі, де конкуренція на ринку є великою, роль трейд маркетингу стає все більш важливою для успіху в багатьох галузях народного господарства. В свою чергу, використання сучасних технологій у сфері торгівлі значно розширюють можливості і множину засобів, які можуть бути використані при формуванні маркетингових каналів. Таким чином, роль трейд маркетингу в сучасних каналах розподілу суттєво зростає, оскільки саме трейд маркетинг сприяє оптимізації взаємодії між виробниками, дистриб'юторами, роздрібними торговцями та іншими учасниками ланцюга постачання. Ефективне використання трейд маркетингу допомагає підтримувати і розвивати ефективні канали розподілу та забезпечувати позитивні результати в продажах та підтримці бренду. Основною метою даної роботи є визначення особливостей використання засобів трейд маркетингу для підвищення ефективності функціонування каналів розподілу. Основними методами в представленій роботі є: аналіз і синтез для визначення особливостей трейд маркетингу в умовах розвитку сучасних технологій, змін у поведінці споживачів та зростання конкуренції; методи індукції і дедукції для виявлення зв’язків між існуючими інструментами трейд маркетингу, об’єктами та суб’єктами їх застосування; графічний метод для наочного відображення представлених результатів дослідження. У роботі розглянуті основні аспекти розвитку трейд маркетингу, як системи знань, та наведено еволюція трейд маркетингу із коротким описом етапів. Розглянуто сферу торгівлі як основне поле для застосування засобів трейд маркетингу. Запропоновано систематизацію інструментів трейд маркетингу на основі існуючих класифікацій за призначення та цільовою аудиторією. В результаті було визначено коло трейд маркетингових завдань для кожного учаснику в каналі розподілу на основі системного підходу. Системний підхід розглядає інструменти трейд маркетингу як частину комплексної системи взаємодії з усіма учасниками ланцюга постачання. Він враховує взаємозв'язки між різними інструментами та їхнім впливом на всі ланцюга постачання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Вадим В. Стадніченко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри промислового маркетингу

https://orcid.org/0000-0003-0554-6742

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-23

Як цитувати

Стадніченко, В. В. (2024). ТРЕЙД МАРКЕТИНГ В КАНАЛАХ РОЗПОДІЛУ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (1), 100–107. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.1.11

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ