МЕТОДИКА МОНІТОРИНГУ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Сергій І. Грищенко Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.3.4

Ключові слова:

індустрія гостинності, інвестиційна привабливість, управління, розвиток, туристичні підприємства, моніторинг, фінансовий стан, фінансовий аналіз, фінансовий моніторинг, фінансовий менеджмент

Анотація

В статті представлено результати оцінки фінансового стану підприємств індустрії туризму. Визначено та обгрунтовано, що кількість показників, яка використовуються у стандартних методиках фінансового аналізу, створює методичні труднощі їх системного розгляду для туристичних підприємств. Виокремлено та рейтинговано критерії для базисної комплексної методики моніторингу фінансового стану туристичних підприємств; при розрахунках враховано оперативність і комплексність, відсутність надмірної трудомісткості та чітка інтерпретація показників і їхніх значень. Акцентовано увагу на важливому моменті життєдіяльності туристичних підприємств, це стосується особливостей урахування чинника сезонності під час організації планового процесу туристичної компанії. Під час визначення переліку показників для моніторингу та розроблення системи ранжування враховано інформацію про реальний стан туристичних підприємства та інвестиційну привабливість досліджуваних об'єктів господарювання. Запропонована методика моніторингу фінансового стану підприємств туристичної галузі є найбільш прийнятною для бюджетування, оскільки дозволяє чітко та оперативно оцінити динаміку фінансового стану суб’єкта господарювання як на різних рівнях господарської діяльності, так і в умовах зміни внутрішнього і зовнішнього середовища, дає комплексну характеристику стану та перспектив розвитку галузі в цілому. Запропонована в дослідженні авторська методика моніторингу фінансового стану туристичних підприємств може бути універсальною за своєю основою для оцінки фінансового стану об'єктів індустрії гостинності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Сергій І. Грищенко, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

аспірант

https://orcid.org/0009-0003-1496-3625

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-02

Як цитувати

Грищенко, С. І. (2024). МЕТОДИКА МОНІТОРИНГУ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ . Журнал стратегічних економічних досліджень, (3), 36–42. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.3.4

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ