ОБҐРУНТУВАННЯ СИСТЕМИ МОДИ ЯК КОНЦЕПЦІЇ МОДНОЇ ПОВЕДІНКИ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ СПОЖИВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2018.3.1Ключові слова:
система моди, модний продукт, об’єкт системи моди, дизайнерський бренд, модна тенденція, модна поведінка, модний процесАнотація
Визначення основних принципів формування та розповсюдження модних інновацій в суспільстві в контексті функціонування сучасної системи моди. Характеристика модних інновацій як об’єктів системи моди та засобу модної комунікації в сучасному суспільстві споживання. В роботі використані методи систематизації та актуалізації літературно-аналітичної інформації про принципи і етапи дизайн-діяльності у формуванні та розповсюдженні модних інновацій. Накопичення, систематизація і реалізація проектної інформації проведені шляхом вивчення спеціалізованої професійної літератури щодо дизайн-діяльності провідних дизайнерських брендів. Визначено та охарактеризовано основні функціональні категорії концепції формування та протікання модних тенденцій в системі моди. Наведено опис основних джерел модних інновацій, проведено порівняльний аналіз діяльності законодавців та розповсюджувачів об’єктів моди, в контексті їх ролі у формуванні, впровадженні та споживанні модних тенденцій. Охарактеризовано принципи взаємовпливу напряму руху та швидкості розповсюдження модної інновації в суспільстві масового споживання. В роботі сформульовані основні чинники формування модних інновацій в системі моди та визначено основні функціональні категорії системи моди як інтегрованої концепції модної поведінки в сучасному суспільстві споживання. В роботі охарактеризовано чинники формування та реалізації актуальних модних продуктів, що відповідають модним тенденціям. Обґрунтована доцільність їх адаптації та впровадження при розробці модного одягу різних класів, від prêt-a-porte до mass market як модних продуктів системи моди.