ЕФЕКТИВНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.6.19Ключові слова:
конкурентоспроможність, цифрова економіка, економічний процес, діджиталізація, маркетинг, маркетинговий інструментарій, цифрові технології, цифровізація, цифровий маркетинговий інструментарій, індустрія 4.0, маркетингова діяльністьАнотація
Ефективність бізнесу в умовах цифровізації залежить від різноманітних факторів, які включають в себе технологічні інновації, стратегічне управління, цифровий маркетинг та адаптацію до нових реалій. Підприємства повинні впроваджувати нові технології та цифрові інновації для оптимізації бізнес-процесів, поліпшення ефективності та забезпечення конкурентоспроможності. Підприємства повинні бути готовими адаптуватися до змін у технологічному середовищі, ринкових умов та вимог споживачів. Метою представленої роботи є визначення основних складових ефективності бізнесу в умовах цифровізації. Визначити місце маркетингового комплексу в забезпеченні сталого розвитку та конкурентоспроможності підприємництва. Основними методами, що використовуються в роботі є: методи аналізу та синтезу для визначення основного дієвого інструментарію бізнесу в умовах цифровізації для забезпечення його стабільності на ринку, методи дедукції та індукції для виявлення маркетингового аспекту впливу на процес становлення сталої бізнес-системи, метод порівняння для розуміння процесу підприємницької діяльності в традиційних у мовах та в умовах цифровізації та графічний метод для схематичного відображення основних результатів проведеного дослідження. Основними результатами дослідження є такі аспекти: збір, аналіз та використання даних є критичними для розуміння потреб клієнтів, прогнозування тенденцій ринку та прийняття обґрунтованих рішень; використання інструментів для управління бізнес-процесами дозволяє підприємствам підвищити продуктивність та впроваджувати зміни швидше; розвинена стратегія цифрового маркетингу, наявність в Інтернеті та активна взаємодія в онлайн-середовищі сприяють залученню клієнтів; компанії, що впроваджують інноваційні технології та практики, зазвичай мають перевагу в конкурентному середовищі; забезпечення безпеки цифрових активів та інформації є критично важливим елементом ефективного бізнесу в умовах цифровізації; розвиток цифрових компетенцій у власному персоналі та залучення талановитих фахівців; співпраця з іншими компаніями, створення стратегічних партнерств та участь у цифрових екосистемах. Загалом, ефективність бізнесу в умовах цифровізації визначається глибиною та успішністю впровадження цифрових стратегій, а також готовністю адаптуватися до умов навколишнього середовища, що швидко змінюються та вимог ринку.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.