ЕФЕКТИВНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Айнура Кярам кизи Мосумова Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна
  • Євген Ю. Пурей Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.6.19

Ключові слова:

конкурентоспроможність, цифрова економіка, економічний процес, діджиталізація, маркетинг, маркетинговий інструментарій, цифрові технології, цифровізація, цифровий маркетинговий інструментарій, індустрія 4.0, маркетингова діяльність

Анотація

Ефективність бізнесу в умовах цифровізації залежить від різноманітних факторів, які включають в себе технологічні інновації, стратегічне управління, цифровий маркетинг та адаптацію до нових реалій. Підприємства повинні впроваджувати нові технології та цифрові інновації для оптимізації бізнес-процесів, поліпшення ефективності та забезпечення конкурентоспроможності. Підприємства повинні бути готовими адаптуватися до змін у технологічному середовищі, ринкових умов та вимог споживачів. Метою представленої роботи є визначення основних складових ефективності бізнесу в умовах цифровізації. Визначити місце маркетингового комплексу в забезпеченні сталого розвитку та конкурентоспроможності підприємництва. Основними методами, що використовуються в роботі є: методи аналізу та синтезу для визначення основного дієвого інструментарію бізнесу в умовах цифровізації для забезпечення його стабільності на ринку, методи дедукції та індукції для виявлення маркетингового аспекту впливу на процес становлення сталої бізнес-системи, метод порівняння для розуміння процесу підприємницької діяльності в традиційних у мовах та в умовах цифровізації та графічний метод для схематичного відображення основних результатів проведеного дослідження. Основними результатами дослідження є такі аспекти: збір, аналіз та використання даних є критичними для розуміння потреб клієнтів, прогнозування тенденцій ринку та прийняття обґрунтованих рішень; використання інструментів для управління бізнес-процесами дозволяє підприємствам підвищити продуктивність та впроваджувати зміни швидше; розвинена стратегія цифрового маркетингу, наявність в Інтернеті та активна взаємодія в онлайн-середовищі сприяють залученню клієнтів; компанії, що впроваджують інноваційні технології та практики, зазвичай мають перевагу в конкурентному середовищі; забезпечення безпеки цифрових активів та інформації є критично важливим елементом ефективного бізнесу в умовах цифровізації; розвиток цифрових компетенцій у власному персоналі та залучення талановитих фахівців; співпраця з іншими компаніями, створення стратегічних партнерств та участь у цифрових екосистемах. Загалом, ефективність бізнесу в умовах цифровізації визначається глибиною та успішністю впровадження цифрових стратегій, а також готовністю адаптуватися до умов навколишнього середовища, що швидко змінюються та вимог ринку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Айнура Кярам кизи Мосумова, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

доктор філософії (PhD), викладач

https://orcid.org/0009-0003-6918-7643

Євген Ю. Пурей, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

аспірант

https://orcid.org/0009-0004-9364-0089

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-08

Як цитувати

Мосумова, А. К. к. ., & Пурей, Є. Ю. (2024). ЕФЕКТИВНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (6), 187–196. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.6.19

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ