ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.4.14Ключові слова:
цифрова економіка, економічний процес, діджиталізація, маркетинг, маркетинговий інструментарійАнотація
Диджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін стає все більше ключовою стратегією для компаній. Це означає використання цифрових інструментів, технологій та онлайн-каналів для розробки та реалізації маркетингових стратегій. Диджиталізації маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін складається з наступного: віртуальний простір, скорочення комунікаційного каналу, аналітика та вимірювання, соціальні медіа, штучний інтелект та аналіз даних, мобільний маркетинг, електронная комерція. Основною метою представленої роботи є визначення складових процесу діджиталізації та трансформації маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін та глобалізаційного процесу. Основними методами, що використовувались в представленій роботі є: аналіз та синтез – для визначення основних тенденцій розвитку маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін, основних складових сучасного маркетингового діджиталізованого інструментарію; методи індукції та дедукції – для прогнозування подальших тенденцій розвитку діджиталізації маркетингової діяльності та визначення основних складових інноваційних змін та їх впливу на розвиток маркетингової діяльності; графічний метод – для наочного представлення отриманих результатів роботи. Основні результати роботи свідчать про те, що: використання штучного інтелекту та аналітики даних дозволяє підприємствам створювати більш ефективні маркетингові кампанії, передбачати потреби клієнтів, вдосконалювати продукти та послуги; зростання використання мобільних пристроїв спонукає компанії до розробки мобільних додатків та оптимізації веб-сайтів для мобільних пристроїв; соціальні платформи надають унікальну можливість взаємодії з аудиторією, просування продуктів і послуг, а також збільшення свідомості про бренд. Стратегії маркетингу в соціальних медіа можуть бути основним інструментом для досягнення успіху в інноваціях. Диджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін вимагає постійного вдосконалення, вивчення нових технологій і стратегій, а також гнучкості у відповіді на зміни в ринковому середовищі. Однак вона також відкриває багато нових можливостей для досягнення успіху та залучення клієнтів.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.