МОНІТОРИНГ ФОРМУВАННЯ БРЕНДИНГУ ТЕКСТИЛЮ ТА ОДЯГУ НА ЄВРОПЕЙСЬКИХ РИНКАХ

Автор(и)

  • Людмила М. Ганущак-Єфіменко Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Мар’яна С. Шкода Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Теймур А. Касумов Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.5.9

Ключові слова:

аналіз, бізнес-процеси, бренд, легка промисловість, ринок товарів, унікальність

Анотація

У світлі євроінтеграційного вектору розвитку величезне значення набувають реальні технології виходу українських підприємств на європейський ринок. У попередніх статтях з цієї серії було розглянуто модель диверсифікації бізнес-процесів українських підприємств та обґрунтовано значимість виходу на Європейський ринок. Виведено визначення конкурентоспроможності товару, конкурентоспроможності підприємства та унікальності. У даній статті розглянуто прикладне значення виведених раніше визначень. Також проаналізовано статистичні та аналітичні дані, які стосуються європейського й українського ринків та загалом міжнародної торгівлі, дано оцінку тенденціям за останні роки. Виведено теоретичні визначення, структури та залежності, пов’язані з практичними даними, а також недостатні поняття, які необхідні для ефективної зв'язки теоретичної частини з реальною практикою міжнародної торгівлі. У даній публікації очевидно доведено терміни, структури та взаємозв'язки, викладені у першій та другій статтях циклу, за допомогою статистичних даних про торгівлю на українсько-європейському треку. Зроблено розгорнутий аналіз експортно-імпортної торгівлі з акцентом саме на сегменті товарів легкої промисловості. На підставі проведеного аналізу ринку товарів легкої промисловості та теоретичних викладок надано широкий спектр практичних рекомендацій бізнесу щодо ведення експортної діяльності з урахуванням оптимізованого бізнес-процесу щодо побудови унікальності товарів. Було проаналізовано карту економічних процесів у Європі у сегменті легкої промисловості та товарів її виробництва. Аргументовано, що найбільш ємними ринками, які споживають трикотаж і текстиль, є самі країни, які наймасштабніше займаються виробництвом товарів легкої промисловості, а саме Велика Британія, Франція, Іспанія, Італія та Німеччина, відтак, що при виході на європейський ринок саме з цими країнами буде спостерігатись значна конкуренція. Тому доцільно, на стадії тестування процесів брендобудування, починати інтеграцію з країн Євросоюзу, які не входять до цієї п'ятірки лідерів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Людмила М. Ганущак-Єфіменко, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

доктор економічних наук, професор, проректор з наукової та інноваційної діяльності

Мар’яна С. Шкода, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

доктор економічних наук, доцент, доцент кафедри підприємництва та бізнесу

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

Ганущак-Єфіменко, Л. М., Шкода, М. С., & Касумов, Т. А. (2023). МОНІТОРИНГ ФОРМУВАННЯ БРЕНДИНГУ ТЕКСТИЛЮ ТА ОДЯГУ НА ЄВРОПЕЙСЬКИХ РИНКАХ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (5), 87–100. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.5.9

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають