АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.4.15Ключові слова:
інноваційні бізнес-моделі, конкурентоспроможність, системний підхід, управління інноваціями, поведінка споживачівАнотація
В сучасному економічному просторі, який характеризується непередбачуваністю, швидкими змінами та надзвичайною конкуренцією, одним із основних завдань підприємств є постійне удосконалення стратегій для збереження і зміцнення своєї конкурентоспроможності. У цьому контексті, інноваційні бізнес-моделі виходять на передній план як незамінний інструмент у системі управління підприємством, який допомагає адаптуватися до нових умов та забезпечувати стабільний розвиток. Стаття присвячена дослідженню ефективності інноваційних бізнес-моделей в системі управління конкурентоспроможністю сучасного підприємства. Гіпотеза наукового дослідження полягає в тому, що запропонована інноваційна бізнес-модель управління конкурентоспроможністю вітчизняного підприємства може сприяти покращенню управлінню бізнес-процесами підприємства. Метою статті є дослідження ефективності інноваційних бізнес-моделей в системі управління конкурентоспроможністю сучасного підприємства в умовах російсько-української війни. З метою проведення дослідження у дослідженні були використані загальнонаукові методи пізнання. Було проведено критичний аналіз наукових статей, книг та інших джерел, що стосуються оцінки та розвитку інноваційних бізнес-моделей. Використовувалися методи наукового дослідження, такі як систематизація літературних джерел, класифікація та критичний аналіз відомостей. Індуктивний та дедуктивний методи використовувався для систематизації даних щодо етапів розвитку інноваційних бізнес-моделей протягом певного періоду. Дані з різних джерел узагальнювалися, класифікувалися та аналізувалися для будування бізнес-моделі управління конкурентоспроможністю вітчизняного підприємства. В результаті дослідження була створена періодизація етапів розвитку інноваційних бізнес-моделей в системі управління конкурентоспроможністю вітчизняних підприємства. Також на підставі дослідження було запропоновано інноваційну бізнес-модель управління конкурентоспроможністю в умовах російсько-української війни. На основі аналізу було зроблено висновок, що інноваційні бізнес-моделі в системі управління конкурентоспроможністю сприяють активному розвитку прибутковості та ефективності діяльності підприємства.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.