Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Журнал стратегічних економічних досліджень
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 6 (2023)
№ 6 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.6
Опубліковано:
2024-04-08
МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ
Людмила В. Батченко, Ірина Ю. Штулер, Олексій В. Баула
8-16
PDF
ПРОФЕСІЙНЕ ЗДОРОВ'Я ВИКЛАДАЧА ЯК ОСНОВА БЛАГОПОЛУЧЧЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАПОРУКА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ
Людмила М. Ганущак-Єфіменко, Людмила Є. Галавська, Світлана І. Арабулі
17-27
PDF (English)
РОЗВИТОК ФІНАНСОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ІНКЛЮЗІЇ
Оксана М. Десятнюк, Андрій І. Крисоватий, Олена В. Птащенко
28-37
PDF
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Юлія С. Балюк
38-49
PDF
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ АГРОБІЗНЕСУ
Лілія А. Буяк
50-62
PDF
ТЕХНОЛОГІЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ АГРОПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В КОНТЕКСТІ ПЕРЕХОДУ ДО СМАРТ ТЕХНОЛОГІЙ
Наталія Л. Гавкалова
63-70
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ
Жанна М. Жигалкевич, Валерія В. Романовська
71-81
PDF
ГЛОБАЛЬНИЙ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИЙ РИНОК: ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ КОРПОРАЦІЙ ТА ЦИФРОВІЗАЦІЯ
Ярослав М. Карпик, Іраклій Н. Імнадзе
82-89
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УРБАНІСТИКИ: ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ЗМІНИ
Ігор А. Крисоватий
90-98
PDF
ТУРИСТИЧНА ІНДУСТРІЯ УКРАЇНИ У ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД: КЛЮЧОВІ НАПРЯМИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА ЧИННИКИ ВПЛИВУ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ВЕКТОРІ РОЗВИТКУ
Олександра В. Ольшанська, Поліна В. Пузирьова, Олег О. Шевченко
99-107
PDF (English)
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗБУДОВИ SMART-МІСТ УКРАЇНИ В ТРАНСФОРМАЦІЙНІЙ ЕКОНОМІЦІ
Анна А. Олешко, Данило В. Чернаєнко
108-115
PDF
ПАРТИСИПАТИВНІСТЬ ПРОЦЕСІВ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ГРОМАД УКРАЇНИ
Інна М. Семененко, Ксенія І. Сєрєбряк, Ярослав В. Бурко
116-124
ІННОВАЦІЙНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ КОМПАНІЇ
Володимир С. Титикало
125-132
PDF
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ
ЦИФРОВІЗАЦІЯ СИСТЕМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ПІДПРИЄМСТВА
Ольга М. Бунда, Микола М. Матюха
133-142
PDF
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА РИНОК СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
Олександра А. Войтенко, Жанна М. Жигалкевич
143-157
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ МОДЕЛІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Людмила М. Ганущак-Єфіменко, Світлана І. Арабулі, Наталія В. Фастовець, Олексій В. Баула
158-165
PDF (English)
ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Руслан М. Ганущак, Вікторія Г. Маргасова
166-176
PDF
ВІДТВОРЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ
Лариса В. Городянська
177-186
PDF
ЕФЕКТИВНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
Айнура Кярам кизи Мосумова, Євген Ю. Пурей
187-196
PDF
ТУРИСТИЧНІ ДЕСТИНАЦІЇ: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТА РЕКЛАМИ
Олег А. Семенюк, Лариса Л. Семенюк
197-206
PDF
ЛОГІСТИЧНИЙ ЛАНЦЮГ ПОСТАЧАННЯ: УПРАВЛІННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
Світлана І. Терещенко, Артур М. Євтушенко
207-214
PDF
Мова
English
Українська