Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Журнал стратегічних економічних досліджень
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2025)
№ 3 (2025)
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2025.3
Опубліковано:
2025-10-15
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ПІСЛЯВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Микола І. Дубіна
8-24
PDF
ПРОГРЕСИВНА МОДЕЛЬ ОПОДАТКУВАННЯ ВІЙСЬКОВОГО ЗБОРУ: НОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Ірина-Людмила А. Могила
25-33
PDF
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ
ЕВОЛЮЦІЯ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ТА РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Олександр О. Гольдич, Людмила М. Шульгіна
34-46
PDF
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Сергій Б. Костя
47-58
PDF
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЕТАПІВ ПЕРЕХОДУ ДО ЄВРОПЕЙСЬКИХ НОРМ І СТАНДАРТІВ У ДІЯЛЬНОСТІ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ
Руслан А. Кубанов, Дмитро А. Макатьора, Анастасія О. Михалко, Маргарита К. Яковенко
59-79
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ КЛАСТЕРНОЇ МОДЕЛІ БІЗНЕСУ НА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАСАДАХ
Сергій Ф. Негода
80-87
PDF (English)
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТСЬКИМ ДОСВІДОМ
Іван М. Скороходов, Олена С. Євсейцева, Катерина О. Шіковець
88-96
PDF
ВПЛИВ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ОПТИМІЗАЦІЮ ЛОГІСТИКИ ТА УПРАВЛІННЯ СКЛАДАМИ
Марина П. Хмара
97-109
PDF (English)
Мова
English
Українська