Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Журнал стратегічних економічних досліджень
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 5 (2023)
№ 5 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.5
Опубліковано:
2023-12-28
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
ВПЛИВ РИНКОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМНИЦЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙНИ
Віталій Є. Бойчик
9-16
PDF
ВІДТВОРЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ РЕСУРСІВ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ
Лариса В. Городянська
17-28
PDF
ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ: МАРКЕТИНГ ТА ЦИФРОВІЗАЦІЯ
Айнура К. кизи Мосумова, Євген Ю. Пурей
29-36
PDF
ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ЗМІНИ ЯК НОВІ ІМПЕРАТИВИ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ: ВИКЛИКИ ДЛЯ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
Наталія В. Резнікова, Оксана А. Іващенко, Олексій Ю. Курцев
37-44
PDF
РОЗВИТОК ЦИФРОВОЇ ТОРГІВЛІ НА ГЛОБАЛЬНИХ РИНКАХ: ФІНАНСОВИЙ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ АСПЕКТИ
Олександр А. Федірко
45-52
PDF
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ
ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПОТЕНЦІАЛУ КЛАСТЕРНИХ ІНТЕГРОВАНИХ СТРУКТУР БІЗНЕСУ
Юрій В. Гречишкін
53-64
PDF
ПРЕДИКТИВНА АНАЛІТИКА ТА ЇЇ РОЛЬ У ПРИЙНЯТТІ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ У МАРКЕТИНГУ
Юрій Д. Городецький
65-72
PDF
ТЕОРЕТИКО-КАТЕГОРІАЛЬНІ ОСНОВИ ТІНЬОВОГО БАНКІНКУ В ЄВРОПІ ТА УКРАЇНІ
Єлизавета Ю. Зелінська, Анна А. Олешко
73-86
PDF (English)
МОНІТОРИНГ ФОРМУВАННЯ БРЕНДИНГУ ТЕКСТИЛЮ ТА ОДЯГУ НА ЄВРОПЕЙСЬКИХ РИНКАХ
Людмила М. Ганущак-Єфіменко, Мар’яна С. Шкода, Теймур А. Касумов
87-100
PDF
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МЕХАНІЗМУ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Дмитро І. Коваленко, Леонід В. Обертинський
101-109
PDF (English)
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Вадим А. Шухманн, Валерій О. Счастний
110-117
PDF
Мова
English
Українська